FANDOM

Óscar Rubio
Interpretat per Oriol Pla
301 Oscar
Informació
Edat: 23 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Encarregat de Manteniment
Antic Camell
Antic Treballador en un Taller
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Oksana Casanoves (embolicats)
Silvana (embolicats)
Pares: Alfonso Rubio (pare)
Família: Pol Rubio (germà)

Àvia † (àvia)

Primera Aparició: Aristòtil
Última Aparició: Sant Agustí

L'Óscar és el germà gran del Pol. Té 23 anys. Està bastant amargat per la feina, és l'únic de la família que treballa tot el dia, i fins i tot alguns dissabtes. Té una relació complicada amb el Pol, a qui retreu que no aporti diners a casa.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Aristòtil

104 Oscar

L'Óscar discuteix amb el seu germà

Quan l'Óscar arriba a casa, es torna a discutir amb el seu germà ja que aquest segueix estudiant i no treballa. Li diu que ara mateix ell és l'únic que porta ingressos a casa i li tira en cara que no serveix per estudiar perquè sempre suspèn.

Foucault

107 Óscar

L'Óscar parla amb el seu germà

L’Óscar arriba a casa i li demana al Pol que es vengui la moto ja que necessiten els diners, però el Pol es nega, acte seguit els hi tallen la llum per no pagar. Ell i el seu germà organitzen l’enterrament de la seva àvia a la funerària i se’n adona de que no tenen els diner per pagar-li l’enterrament que es mereixia, però l’Óscar es capfica en donar-li el millor enterrament possible encara que s’hagin d’endeutar. El Pol li diu que ara que la seva àvia no hi és vindran més deutes. L’Óscar li respon que li preocupen més els diners que l’àvia i li diu que es posi a treballar d’una vegada.

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Oscar

L'Óscar enganxa al seu germà

El seu germà arriba a casa amb un paquet, però no sap que hi ha a dins. Llavors el Pol li explica que l’han tornat a agafar al bar. L’Óscar enganxa al seu germà venent marihuana i s’enfada amb ell. Li diu que ho deixi, però el Pol li diu que és la única opció que els hi queda. Arriba a casa, i els hi explica al seu pare i al seu germà que ha d’arreglar la moto d’un client, per dissimular ja que el seu pare no sap que l’han acomiadat.

Albert Camus

303 Óscar

L'Oscar ven amb el seu germà

L’Óscar, ara també camell, ajuda al seu germà en una venda. Ell, a diferència del Pol està nerviós ja que porta a sobre 3 grams de cocaïna.

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

PolEdit

AparicionsEdit