FANDOM

Alfonso Rubio Escobar
Interpretat per Boris Ruiz
301 Alfonso
Informació
Edat: 55 anys
Residència: Barcelona
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Blanc
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Fills: Óscar Rubio

Pol Rubio

Primera Aparició: Els Presocràtics
Última Aparició: Hegel

És el pare del Pol. Té 55 anys mal portats i pinta d'amargat. Se li va morir la dona fa anys i encara no ha aixecat el cap. La família té problemes econòmics i pressiona els seus dos fills perquè portin diners a casa. Preferiria que el Pol deixés els estudis per dedicar-se plenament a treballar.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Alfonso

L'Alfonso parla amb el seu fill

L’Alfonso es discuteix per telèfon sobre unes sabates que vol tornar, mentre els seus fills riuen de l’escena. Llavors el Pol li explica que ha aconseguit feina. El Pol li demana d'obrir la calefacció, però li diu que no la pot pagar. Llavors el seu fill li explica que li agrada una noia.

Albert Camus

303 Alfonso

L'Alfonso coneix a la Tània

L’Alfonso arriba a casa i troba al Pol amb la Tània. Ell li explica a la Tània que el Pol no porta mai a ningú a casa, i el Pol ràpid li explica que la Tània és nomès una amiga.

Hannah Arendt

305 Alfonso

L'Alfonso parla amb el seu fill

L’Alfonso i el seu fill estan revisant les seves coses velles per mirar que poden tirar, i desprès d’un comentari desafortunat del Pol, l’Alfonso li diu que no han tingut la millor sort del món, però que sempre ha fet tot el possible per fer feliços als seus fills.

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

ÓscarEdit

PolEdit

AparicionsEdit