FANDOM

Aurèlia Bonet
Interpretat per Victòria Pagès
301 Aurèlia
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Treballadora en una Gestoria
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Castany
Color dels Ulls: Verd
Relacions
Romàntiques: Jaume Capdevila † (marit)
Fills: Joan Capdevila
Primera Aparició: Aristòtil
Última Aparició: Heidegger

L'Aurèlia és la mare del Joan. Té més bona comunicació amb el Joan que no pas el seu marit, el Jaume. És més comprensiva, però a la vegada està d'acord amb el seu marit en relació a l'educació del fill. L'Aurèlia treballa en una gestoria.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Aristòtil

104 Aurèlia

L'Aurèlia parla amb el seu fill

L'Aurèlia es sorprèn de les notícies que li dóna al seu fill quan aquest li explica que ha robat un examen i que l'expulsaran uns dies. Li diu al Joan que no li expliqui al seu pare, però diu que ho sabrà de totes formes ja que el Toni trucarà a casa. Durant el sopar, desprès de que el Joan marxi enfadat, el Jaume li pregunta què li passa i ella li explica lo del examen.

Sòcrates

105 Aurèlia

L'Aurèlia amb la seva família

A casa, els Capdevila comenten la tornada del Joan a l’Institut desprès de la seva expulsió.

Foucault

107 Aurèlia

L'Aurèlia parla amb el seu fill

Quan el Joan arriba a casa, ella li pregunta si s’ha llegit el llibre que el seu pare li va deixar, llavors ell li contesta que no els hi diu què han de llegir, com han de vestir o amb quins amics han d’anar. Quan el Jaume arriba, està present quan el Joan li diu que ha tret un excel•lent. Veient que el Jaume no li fa cas, ella li torna a explicar intentant fer que agafi interès en les notícies però continua sense fer cas. Ella i el Jaume discuteixen sobre la maqueta del seu pare i arriben a la conclusió que ha sigut el Joan així que parlen amb ell, però quan veuen que s’ha fet un pírcing, la maqueta passa a un segon pla. Els dos s’enfaden amb ell, però el Joan els hi diu que està fart de que no el deixin pensar per si mateix.

Epicur

109 Aurèlia

L'Aurèlia parla amb el seu fill

El Joan li demana permís per anar a la festa del Pol, però ella diu que ho preguntarà al pare. El Joan li diu que sempre fan el que diu el pare i finalment li dóna permís per anar-hi. L’Aurèlia li explica al Jaume que el Joan anirà a casa d’una amic a estudiar i que dormirà allà. Inicialment ell no hi està d’acord, però ella l’acaba convencent. Abans de marxar a la festa l’Aurèlia li pregunta al seu fill si hi ha alguna noia que li agradi a la festa, però ell li insisteix que no.

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Aurèlia

l'Aurèlia parla amb el seu fill

L’Aurèlia arriba a casa i troba al Joan amb el Pol. Llavors el seu fill parla amb ella en un to molt impertinent.

Adam Smith

302 Aurèlia

L'Aurèlia defensa els seus actes

Ella i el seu marit, escolten com el Joan està amb la Oksana. Quan finalment aquesta marxa, criden al Joan i el renyen pel seu comportament. El Joan, però, no vol escoltar als seus pares i marxa a la seva habitació desprès de dir-los que seguirà fent el que ell vulgui. L’Aurèlia li explica a la Gina que el Joan no s'està portant bé, i quan el Joan ho descobreix es confronta als seus pares. Ella defensa els seus actes, però quan el Jaume treu el tema de la Mònica, el Joan s’enfada i el seu marit li acaba fotent una bufetada al seu fill.

Karl Marx

3x04 Aurèlia

L'Aurèlia intenta parlar amb el seu fill

L’Aurèlia s’enfada amb el seu fill ja que li ha robat diners. Llavors li proposa acabar el batxillerat a Anglaterra, però quan el Joan veu les seves intencions li diu que no marxarà enlloc. L’Aurèlia espera desperta al Jaume i al Joan, ja que ha tingut que anar a buscar al seu fill a la comissaria ja que l’han detingut.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

JaumeEdit

FamiliarsEdit

JoanEdit

AparicionsEdit