FANDOM

Berta Prats García
Interpretat per Candela Antón
201 Berta
Informació
Edat: 17 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Verd
Relacions
Romàntiques: Uri (embolicats)
Marc Vilaseca (ex-nòvio)
Pol Rubio (ex-nòvio, embolicats)
Pares: Elsa García (mare)
Família: Cristina (germana)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

La Berta té 17 anys, és una noia extravertida, amb una actitud fatxenda, i amb una imperiosa necessitat de cridar l'atenció. Sovint se sent sola, però es fa la forta. Pot caure malament si no la coneixes bé. És mala estudiant, i no li agraden les classes. De fet, se les passa dibuixant la seva taula, que sembla que és l'única cosa que l'omple. És una noia intel·ligent i atrevida, incompresa. Li falta l'amor familiar, que tan important és per una noia, i potser per això busca un noi que la consoli. És una adolescent perduda, que busca el seu camí i no el troba, per això esgrimeix el cinisme com a arma per defensar-se del món. Li agrada passar-s'ho bé, les festes i oblidar-se dels seus problemes. Com tots els adolescents, busca el seu lloc en el món.

Al nou curs, la Berta passa una època d'inseguretats. Per a ella serà molt important com la veuen els altres.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Berta

La Berta s'ho passa bé a la classe del Merlí

La Berta està en una relació amb en Pol, pel que es passen el dia junts. La Berta al·lucina amb la manera de fer classe de Merlí, fins i tot diu que segurament hagi esnifat alguna cosa abans d'entrar a classe.

Plató

102 Berta

La Berta talla amb el Pol

La Berta molt emocionada intenta convèncer al Pol per fer plans junts quan ell li diu que vol tallar. Enfadada amb el Pol li diu que té un retràs com a venjança. Llavors li explica a la Tània el que ha fet, i ella li diu que li hauria d'explicar al Pol però es nega a fer-ho. Llavors li fa jurar a la Tània que no ho explicarà a ningú.

Al dia següent el Pol li demana que es faci una prova per sortir de dubtes però ella s'hi nega. Durant la classe la Berta veu que el Joan té escrit un poema i ho diu a tothom perquè el llegeixi, fet que no agrada ni al Joan ni al Pol. El Pol la ve a veure a la perruqueria de la seva mare per tallar amb ella ja que en Bruno li ha explicat la veritat, llavors ella li diu que ell també l'ha enganyat a ella fent-li creure que estava enamorat d'ella. Acte seguit li diu a la Tània que no li digui res ja que està molt enfadada amb ella per explicar el seu secret.

Durant la setmana següent la Tània intenta disculpar-se amb ella però ella segueix enfadada, fins que finalment la perdona.

Maquiavel

103 Berta

La Berta s'aburreix a classe del Merlí

La Berta s'avorreix molt durant les classes del Merlí ja que no li agraden gens ni les classes ni ell.

Aristòtil

104 Berta

La Berta li pregunta al Bruno per l'examen

Amb la resta de companys comenten que el Merlí ha robat l’examen i que el Bruno i el Pol tenen les preguntes. Quan el Bruno arriba ella li diu que podria haver compartit les preguntes, ell ho nega però li diu que el Pol els hi ha explicat.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomantiquesEdit

PolEdit

MarcEdit

UriEdit

FamiliarsEdit

ElsaEdit

AmicsEdit

TàniaEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori