FANDOM

Bruno Bergeron
Interpretat per David Solans
201 Bruno
Informació
Edat: 16 anys (1a temporada)

17 anys (2a temporada)

Residència: Roma
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Romàntiques: Nicola (nòvio)
Pol Rubio (embolicats)
Pares: Merlí Bergeron (pare)
Bàrbara (mare)
Família: Carmina Calduch (àvia)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: El Taoisme

El Bruno té 16 anys, és fill del Merlí. Per a ell és molt complicat tenir un pare a classe que dóna la nota davant dels amics, quan precisament a ell li agrada ser discret. És un noi extravertit que té una ironia que li ve del seu pare i de la seva àvia. També de part del seu pare ha après a tenir mala llet i saber-se queixar de les coses, i llavors s'oblida del que és la discreció. El Bruno comença una nova vida quan la seva mare marxa a Roma per feina, i ell s'ha de quedar a viure amb el pare (estaven separats). La relació amb el pare és distant i complicada. El Bruno té bon rotllo amb tothom, però especialment amb la Tània. Són inseparables i es tenen molta confiança. Quan està amb ella, sempre se sent lliure i no ha de fingir res; és ben bé una via d'escapament per al Bruno.

A la segona temporada, com que ja ha sortit de l'armari, se sent més alliberat, i, per tant, se'l veu més feliç. Però troba a faltar el seu amor italià, que va conèixer a l'estiu i que va deixar a Roma.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Bruno

El Bruno fa les paus amb el seu pare

Desprès de la seva classe de dansa la seva mare li diu que ha d'anar a viure amb el seu pare. El Bruno finalment se'n va amb el seu pare sense saber que en realitat anirà a viure amb la seva àvia, i quan la seva mare els deixa sols descobreix tota la veritat sobre el seu pare.

Al arribar a classe li explica a la Tània, la seva millor amiga, tot el que li ha passat amb el seu pare i justament descobreix que el Merlí serà el seu nou professor de filosofia, i com era d'esperar el Merlí li fa passar molta vergonya davant dels seus companys.

Mentre la classe està a l'hora del patí el Bruno confessa als seus companys que el Merlí es el seu pare, encara que ningú el cregui. De bon matí el Bruno li demana al seu pare que no expliqui a ningú que fa dansa. Desprès de la classe a la cuina el Bruno li demana que faci les classes més normals, però li diu que ell no canviarà la seva manera de donar classes. El Bruno convida a casa l'avia a la Tània i li diu que esta enamorat, però no li explica qui es.

Plató

102 Bruno

El Bruno fa les paus amb el Pol

El Bruno no està gens content ja que el seu pare segueix cridant l'atenció a l'Institut, ara fent trampes al certamen literari i un cop a casa li diu que deixi de fer "Merlinades". Mentre parla el dia següent amb Tània el Pol es creua amb ells però no els hi fa cas. Llavors la Tània li explica que la Berta està fent creure al Pol que està embaraçada. El Bruno enfadat am el seu pare decideix llegir uns versos obscens enmig de classe per fer broma, però el Merlí li torna fent-li firmar el poema de la classe i recollint el premi en cas que guanyin. El Bruno li fa una broma al Pol sobre l'embaràs de la Berta i aquest es torna donant-li un cop de puny al llavi. Desprès, enfadat, comença a parlar malament del Pol fins que finalment li confessa a la Tània que està enamorat d'ell.

Desprès de la seva classe de dansa el Bruno troba al Pol esperant-lo per disculpar-se i el Bruno li confessa que la Berta no està embarassada. Quan el Bruno torna a casa es troba al Merlí i la Laia i es confronta al Merlí pel que està fent, però ell no li fa ni cas.

Arriba el dia de l'entrega de premis del certamen literari i el poema dels Peripatètics es premiat amb un segon premi, però quan el Bruno recull el premi el Merlí revela que en realitat tota la classe ha escrit el poema. Enfadat amb el seu pare el Bruno li explica al Albert que el Merlí i la Laia estan embolicats. Un cop a casa ell i el seu pare fan les paus desprès que el seu pare li regali un llibres de Plató sobre les moltes maneres d'estimar.

Maquiavel

103 Bruno

El Bruno decideix quedar-se a Barcelona

Durant la classe de l'Eugeni aquest reparteix les notes dels exàmens i, juntament amb el Pol, han suspès. El Bruno creu que l'Eugeni l'ha suspès per la seva rivalitat amb el Merlí. Preocupats pel pròxim examen de l'Eugeni el Bruno convida al Pol a casa seva per estudiar junts i aquest accepta. El Bruno li explica al seu pare que l'Eugeni l'ha suspès perquè li té mania i aquest li diu que estudiï i que accepti la mediocritat de l'Eugeni. La Tània li diu que vigili amb el Pol ja que ell no vol el mateix que ell, però li diu que només són amics.

El Pol va a casa del Bruno per estudiar amb ell. El Bruno aprofita l'ocasió per conèixer millor al Pol i li pregunta per la seva família. Llavors el Pol li pregunta pel seu pare i el Bruno li explica que el Merlí es va embolicar amb la Laia, fet que deixa al Pol al•lucinant.

El Bruno arriba a casa a la nit i li explica a la Carmina que ha suspès català perquè l'Eugeni i el Merlí no es porten bé. Es troba al seu pare pel passadís i li pregunta si ha parlat amb l'Eugeni, però li diu que no. Llavors es troba a la Tània que li pregunta com va anar amb el Pol però ell no te ganes de parlar amb ella ja que pensa que està en contra seva, al que la Tània li diu, falsament, que el Pol està enamorat d'ell i que viuran una història d'amor els dos junts. El Bruno s'enfada pel comentari de la Tània i la deixa plantada.

Quan arriba a casa li diu al seu pare que la seva mare li està buscant bitllets per anar a roma i que s'hi quedarà i el Merlí, fart, li diu que marxi. El Bruno ajuda a la Carmina a repassar l'obra, però no se'n surt i fan una pausa. La Carmina li demana que no marxi i li ensenya l'examen de català però ell el trenca. La seva àvia li diu que hauria de tenir més sentit de l' humor, ara que està enamorat. Ell es fa el boig, però a la seva àvia no l'enganya, també li explica que el Merlí també està enamorat però que no sap de qui. El Bruno arregla l'examen i convida al Pol un altre cop a estudiar a casa seva. També li proposa que es quedi a dormir i el Pol accedeix.

Aristòtil

104 Bruno

El Bruno a classe

El Bruno convida al Pol a casa seva per estudiar ja que té les preguntes de l'examen. A la nit, mentre el Pol dorm, el Bruno aprofita per acariciar-li la cara, però justament això fa que es desperti i s'enfadi amb el Bruno. Finalment aconsegueix que no marxi i els dos tornen a dormir. Desprès de l’examen el Bruno va a buscar al Pol per preguntar-li com li ha anat. També li demana perdó per l’incident de la nit al que el Pol li diu que tot està be mentre no el torni a tocar.

A casa el Bruno dorm en el llit on estava el Pol ja que no pot deixar de pensar en ell. Tant ell com el Bruno són cridats al despatx del Toni per la seva bona nota però els dos neguen rotundament que hagin copiat. Desprès li explica al Merlí i li diu que sap que ha sigut ell ja que la Carmina li va donar les preguntes. El Bruno es confronta amb el Pol per haver explicat lo de les preguntes i li diu que li hauria de donar les gràcies per no haver explicat tot el que va passar a casa seva i marxa enfadat. Pel camí es troba a la Tània i de la ràbia la insulta. La Carmina el convenç perque sigui ell el que confessi per tal de que el seu pare no perdi la feina. Però no li dona temps ja que el Joan ho confessa per ajudar al Merlí

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

NicolaEdit

PolEdit

FamiliarsEdit

MerlíEdit

BàrbaraEdit

CarminaEdit

AmicsEdit

TàniaEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori