FANDOM

Carlos Cuevas
Carlos Cuevas
Personatge Pol Rubio
Temporada(es) 1 - 2 - 3
 
Data de Naixement 27 de Desembre de 1995
 
Lloc de Naixament Barcelona
 
IMDb profile

Carlos Cuevas es un actor català. Al 2015 s'incorporà a Merlí com a personatge secundari interpretant al Pol Rubio. Durant la segona temporada es promogut a personatge principal.

BiografiaEdit

Va començar a actuar en el món publicitari quan tenia cinc anys. El 2002, va debutar com a actor a una pel·lícula per TVC, La dona de gel, dirigida per Lídia Zimmerman i protagonitzada per Marc Cartes i Natasha Yarovenko. Des del 2004 ha treballat com a actor de doblatge per a campanyes publicitàries de televisió i ràdio, a més de pel·lícules. Va iniciar-se en el món televisiu el 2003 amb un capítol de Trilita, sèrie de Televisió de Catalunya dirigida per El Tricicle, i dos anys més tard i al mateix canal, la seva etapa com a Biel Delmàs a Ventdelplà, on va estar treballant durant 330 capítols. El 2009 va fer el seu primer paper al cinema amb Cruzando el límite, de Xavi Giménez i produïda per Filmax.

L'any 2011 va pujar als escenaris del Teatre Borràs per protagonitzar, junt amb Clara Segura i Montse Vellvehí, l'obra teatral Madame Melville, de Richard Nelson, dirigida per Àngel Llàcer. A finals del mateix any va gravar una sèrie pel canal Antena 3, Luna, el misterio de Calenda, que va estrenar-se el 10 d'abril de 2012.

A finals del 2012 va pujar als escenaris del Teatre Nacional de Catalunya per protagonitzar junt a Andreu Benito, Angela Jové, Francesc Garrido, Jaume Madaula, Joan Carreras, Andrés Herrada, Mikel Iglesias, Albert Espinosa, Daniel Sicart, Andreu Rifé, Albert Baró, Clara de Ramon i Òscar Blanco l'obra Els nostres tigres beuen llet, on Albert Espinosa diu haver creat la seva família fictícia amb el bo i el millor del teatre català. Des del 8 de maig al 22 de juny del 2013, va estar treballant un altre cop al TNC, juntament amb Emma Vilarasau, Míriam Iscla, Anna Moliner, Jordi Banacolocha, Pep Planas, Pepa López i Joan Carreras, realitzant l'obra Barcelona, dirigida per Pere Riera, que tracta sobre la guerra civil espanyola, just en el dia que Barcelona va ser bombardejada per les tropes franquistes.