FANDOM

Carmina Calduch
Interpretat per Anna M. Barbany
201 Carmina
Informació
Residència: Barcelona
Alias: "La Calduch"
Occupació: Actriu
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Blanc
Color dels Ulls: Verd
Relacions
Fills: Merlí Bergeron
Família: Bruno Bergeron (nét)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: El Taoisme

És la mare del Merlí Bergeron. És una actriu consagrada, coneguda per tots els públics (cinema, tele, però especialment teatre). És fent teatre quan se sent feliç. El teatre li ha donat fama i diners.… Ho ha donat tot pel teatre. És divertida, té un punt dramàtic quan parla, irònica. Tothom la coneix com "la Calduch".

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Carmina

La Carmina reb al Merlí i al Bruno

Mentre el seu fill s'instal•la a casa seva ella es discuteix amb el seu representant per les exigències d'un director d'una nova obra de teatre. A l'hora de sopar la Carmina li explica al seu fill que l'han agafat per una nova versió de Hamlet. Quan torna a casa troba al Bruno i la Tània, i es molesta quan la Tània la reconeix per un anunci.

Plató

102 Carmina

La Carmina se'n riu del nou director

Durant el sopar, la Carmina explica al seu fill els mètodes del nou director de teatre i quan el Bruno li explica el pla del Merlí pel certamen els hi diu que li sembla una bona idea.

Maquiavel

103 Carmina

La Carmina convenç al Bruno

La Carmina torna a casa i troba al Bruno i el Pol estudiant. Un altre cop, la tornen a reconèixer per el anunci de paté. A la nit la truca una companya de feina i parlen com si fossin amigues de tota la vida però just quan penja explica al Merlí que no es porten gens bé. Li pregunta al Merlí com li va per l'Institut i li explica que ha conegut a la mare d'un alumne. Llavors arriba el Bruno, enfonsat i el Merlí li explica que ha tret un 4 de català. A tot això la Carmina li demana al Merlí que faci el que calgui per que aprovi, i quan el Merlí la compara amb Lady Macbeth ella, emocionada, recita un dels monòlegs de Macbeth. Quan arriba el Merlí li ensenya l'examen de català del Bruno i es posa molt contenta, però llavors arriba el Bruno dient que marxa a roma. Ella intenta posar pau entre pare i fill però sense èxit.

El Bruno i ella repassen la obra però la Carmina no acaba de recordar el text així que fan una pausa. En aquest moment li ensenya al seu nét l'examen de català i li explica que el seu pare no li ha donat perquè vol marxar a roma, però li diu que no marxi. A tot això el Bruno trenca l'examen. La Carmina li diu que ha de tenir més sentit de l' humor, i més ara que està enamorat.

Aristòtil

104 Carmina

La Carmina intenta convençer al seu net

La Carmina li pregunta al seu fill si la mare del Pol es la mare que li agrada, per intentar descobrir qui es, i el Merlí li confessa que es diu Gina. Enmig d’un assaig, el Merlí la va veure per demanar-li explicacions pels seus actes amb l’exàmen. La Carmina li diu que li va donar l’exàmen perquè no marxès a Roma i li demana al seu fill que ho negui tot per poder conservar la feina. A casa fa que el Bruno es senti culpable perquè ell confessi que ha sigut ell i que així el Merlí no perdi la feina

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

MerlíEdit

BrunoEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori