FANDOM

Elisenda
Interpretat per Sandra Monclús
301 Elisenda
Informació
Edat: 40 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Professora d'Anglès
Antiga Cap d'Estudis
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Primera Aparició: Els Presocràtics
Última Aparició: Adam Smith

És la nova professora d'anglès, que substitueix la Laia. D'uns 40 anys, es limita a complir les hores que li toquen a l'institut. Es nota que no li agrada gaire treballar i que se n'escapa sempre que pot.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Elisenda

L'Elisenda coneix al Gabi

L’Elisenda coneix al Gabi. Ella li diu que és molt jove per ser professors, i llavors li explica que va deixar la seva antiga feina per dedicar-se a l’Ensenyament.

Adam Smith

302 Elisenda

L'Elisenda veu una Estelada

L’Elisenda, com la resta dels companys, felicita a la Silvana per les seves idees amb els Peripatètics, però cada vegada que el Gabi parla, ella el renya pels seus comentaris. L’Elisenda li explica a la Silvana, que el Pau Vilaseca li va tirar un bolígraf a la cara, quan ella també té problemes amb el nen. A classe l’Elisenda s’emociona quan veu una estelada per la finestra, i llavors segueix amb la classe. L’Elisenda li comenta a la Silvana que sempre fa classes amb la porta oberta, i ella li explica que ho fa ja que si algun professor vol veure com fa classes està totalment convidat.

Albert Camus

303 Elisenda

L'Elisenda parla amb el Gabi

Quan el Merlí comenta els seus actes envers els alumnes sobre el suicidi, l’Elisenda es mostra a favor de la postura del Merlí comentant que hi ha estudis que demostren que parlar del tema aconsegueix rebaixar els suicidis El Merlí explica els eufemismes que fan servir els trens per explicar els suicidis als passatgers i ella diu que Renfe va molt malament, i que prefereix els Ferrocarrils Catalans, fet que li fa gràcia al Gabi.

RelacionsEdit

AparicionsEdit