Fandom

Merlí Wikia

Eugeni Bosch

67pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Eugeni Bosch
Interpretat per Pere Ponce
201 Eugeni.png
Informació
Edat: 55 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Professor de Llengua i Literatura Catalana
Antic Cap d'Estudis
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Romàntiques: Mireia (embolicats)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

L'Eugeni Bosch és professor de Llengua i Literatura Catalanes. Té uns 55 anys, fa molts anys que es dedica a la docència i se sent el millor professor del claustre, o almenys és el més admirat fins que arriba el Merlí, que d'alguna manera li fa ombra. L'Eugeni és un professor a la clàssica: fa les classes convencionals, i es dedica sobretot als alumnes que responen i s'esforcen. Amb els que no treballen pot resultar despectiu; per això s'ha guanyat el pseudònim de "Hitler" entre els alumnes. És un home amb interessos culturals. No suporta que el Merlí vagi a la seva, i n'està gelós perquè sap connectar amb els alumnes d'una manera especial.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Eugeni.png

L'Eugeni s'enfronta al Merlí

Només conèixer al Merlí, l'Eugeni l'adverteix que vigili amb el Pol Rubio.

Al dia següent mentre està donant classe veu al Merlí emportant-se els alumnes a la cuina. Desprès de classe l'Eugeni es confronta al Merlí pels seus mètodes.

Plató

102 Eugeni.png

L'Eugeni accepta les disculpes del Merlí

L'Eugeni, juntament amb el Toni, li diu al Merlí que s'aparti de l'Iván ja que les classes les hi farà ell, però quan arriba a casa de l'Iván aquest no el deixa entrar. Al dia següent el Merlí li demana disculpes però el Eugeni marxa sense voler saber res d'ell.

Maquiavel

103 Eugeni.png

L'Eugeni discuteix amb el Merlí

L'Eugeni junt amb els demès professors es queixen al Toni ja que aquest li ha concedit al Merlí una sala per rebre als alumnes. El Toni ofereix als demès professors la opció de rebre també als alumnes però només ell es proposa, i aconsegueix convèncer a la Mireia per que l'ajudi. A la classe dels Peripatètics l'Eugeni reparteix les notes de l'últim examen i es posa en contra al Bruno i el Pol per les notes que han tret i per anunciar que en tres dies hi haurà un nou examen. El Merlí el va a veure per preguntar-li perquè ha suspès al Bruno i ell li diu que no ha assolit els continguts que entraven a examen. A això el Merlí li diu que les seves diferències no han de perjudicar al Bruno, i ell li respon que li digui al seu fill que estudiï més pel pròxim examen.

L'Eugeni està amb la Mireia esperant si ve algun alumne amb algun dubte com fan amb el Merlí però sense èxit. L'Eugeni mentrestant conta les còpies dels exàmens però li'n falta una. L'Eugeni li diu que es molt bona professora i comença a preguntar-li coses sobre la seva vida per iniciar una conversa, però ella marxa a fer una trucada.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

MireiaEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori