FANDOM

Gabriel Morales
Interpretat per Pau Vinyals
301 Gabi
Informació
Edat: 26 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Professor de Literatura
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Ros
Color dels Ulls: Castany
Relacions
Romàntiques: Mel (embolicats)
Elisenda (enamorat)
Primera Aparició: Walter Benjamin
Última Aparició: Plotí

El professor de literatura nou que fa la seva primera incursió al món de l'ensenyament, amb 26 anys. Té un aire juvenil, tant que el primer dia el confonen amb un alumne. El Gabi té un punt friqui que el fa entranyable.

BiografiaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Gabi

El Gabi durant la classe

El Gabi arriba al Guimerà i tots el confonen amb un alumne, fins que l’Eugeni els hi explica que és el nou professor de Literatura Castellana. El Gabi és presenta a l’Elisenda, i li explica que va deixar la seva antiga feina per dedicar-se a l’Ensenyament.

Adam Smith

302 Gabi

El Gabi veu una Estelada

El Gabi, com la resta dels companys, felicita a la Silvana per les seves idees amb els Peripatètics. Però cada vegada que diu alguna cosa, l’Elisenda el renya pels seus comentaris. Durant la seva classe, veu una Estelada per la finestra, i decideix tancar les cortines per no veure-la.

Albert Camus

303 Gabi

El Gabi parla amb l'Elisenda

El Gabi no pot evitar riure quan l’Elisenda comenta que no li agrada Renfe i que prefereix mil vegades els Ferrocarrils Catalans.

Karl Marx

3x04 Gabi

El Gabi surt de festa

El Gabi comenta amb el Merlí l’actitud del Joan, i llavors li proposa sortir de festa amb ell, al que el Merlí declina. Llavors li demana a l’Elisenda, però li diu que no ja que passarà la nit amb el seu nòvio. Finalment el Merlí accepta. El Pol el convida a sortir amb els Peripatètics de festa, però li diu que és massa gran com per sortir amb ells. Durant la classe s’enriu del Gerard per pensar que un poema de Lorca està malament per repetir diverses vegades la frase “a las cinco de la tarde”. Comença la nit i ell i el Merlí comencen a beure i a parlar de la seva vida sentimental. El Merlí li aconsella que si vol agradar-li a l’Elisenda, s’ha de fer passar per independentista. Llavors el Gabi li diu que vagi a fer les paus amb la Gina, i així ho fa. Mentrestant es troba amb els Peripatètics que el conviden a la festa fins que arriba un grup de joves reclamant el sofà del Joan. El Gabi intenta posar pau, però rep el cop de puny que dóna inici a la baralla. És llavors quan li diu a l’Oliver que vagi a buscar a la policia, que s’emporta al Joan detingut, i marxa a la comissaria mentre truca al Merlí. Al dia següent, el Gabi es fa passar per independentista davant de l’Elisenda i aconsegueix que accedeixi a quedar amb ell.

Hannah Arendt

305 Gabi

El Gabi diu que no li agraden els nens

El Gabi explica que ell tampoc vol un nen a la seva classe ja que no li agraden els nens.

RelacionsEdit

AparicionsEdit