FANDOM

Gerard Piguillem Castells
Interpretat per Marcos Franz
201 Gerard
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Oksana Casanoves (ex-nòvia)
Mònica de Villamore (enamorat)
Pares: Gina Castells (mare)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

El Gerard té 16 anys i és un insatisfet divertit. Mai té tot el que voldria i això el frustra. És extravertit, i no té gaire clar a què es vol dedicar a la vida, però la seva mare l'ha animat sempre a estudiar una carrera. El Gerard no té problemes per fer amistats, no és especialment tímid… Bé, amb les noies sí que ho és, i no se'n surt gens bé. S'enamora sovint, però elles no li corresponen, i això el porta a pensar que és lleig o que algun aspecte de la seva personalitat no els agrada. Senzillament, el Gerard és poc hàbil lligant. Té una relació bona amb la seva mare, d'una certa confiança, però també s'hi enfada sovint, ja que ella es fica massa en la seva vida. La mare el té sobreprotegit, i ell es deixa fer. Ja li va bé, perquè el Gerard és una mica immadur.

A segon de batxillerat, continua obsessionat amb la Mònica i, de sobte, ha de prendre una decisió important respecte a ella.

La seva frase estrella és "vull estar amb la Mònica de Villamore"

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Gerard

El Gerard es posa content a classe del Merlí

El Marc es troba al Merlí al lavabo abans de classe i es sorpren al veure les seves peculiaritats. Durant la classe del Merlí explica que sempre li agrada algú però que mai es fixen en ell. El Merlí li respon que poder hi ha alguna noia que abans d'anar a dormir pensa en ell, cosa que el fa molt feliç.

Plató

102 Gerard

El Gerard durant la classe del Merlí

Al Gerard li agraden molt les classes del Merlí, fins i tot diu que li agradaria tenir més hores a la setmana. Durant una de les classes el Gerard intenta contribuir al poema, però sense saber molt bé el que diu. El Gerard li explica a la seva mare tot el que ha fet el Merlí i es queda impressionada, acte seguit es penedeix d'haver-ho fet al saber que anirà a parlar amb ell per felicitar-lo.

Maquiavel

103 Gerard

El Gerard s'enamora de la Mònica

Durant una de les classes el Merlí li fa una pregunta al Gerard, però aquest es fa un embolic sense saber el que està dient. Llavors la Mònica arriba a la classe i el Gerard s'enamora completament. Durant el pati el Gerard està molt distret perquè no deixa de pensar en la Mònica. El Pol, el Marc i el Joan li diuen que vagi a parlar amb ella i ho fa, però sense gaire èxit. Llavors li aconsellen que vagi a parlar amb el Merlí perquè segur que el podrà ajudar. Llavors va a veure al Merlí per demanar-li ajuda, aquest li pregunta si no li pot demanar ajuda al seu pare i li explica que els seus pares estan separats i que la seva mare ho ha passat molt malament per culpa del seu pare i que ara ja no hi té relació. El Merlí diu que l'ajudarà amb la Mònica i li dóna una frase per que s'aprengui.

El Gerard s'emporta la frase i la repassa a casa fins que arriba la seva mare i llavors l'amaga. La seva mare li explica que ha anat a veure al Merlí però al Gerard no li fa molta gràcia fins que li diu que no li ha explicat res, que només ha anat a dir-li que estava contenta amb les seves classes. Llavors el Gerard li explica que hi ha una noia nova a classe i de seguida la Gina veu que està enamorat. També li diu que li ha explicat al Merlí, per sobre, el divorci, però la Gina li diu que no pot anar explicant els seus afers personals als professors. El Gerard li diu que no ha entrat en detalls i que el Merlí li envia ànims. Arriba el moment del Gerard, i durant la classe recita la frase que el Merlí li ha fet aprendre, i com havia predit el Merlí fa que la Mònica es fixi en el Gerard i li deixa un llibre. Acte seguit li agraeix al Merlí la seva ajuda.

A casa mentre llegeix el llibre de la Mònica la seva mare li pregunta com ha anat, i ell li explica que ha sigut gràcies al Merlí que hagi parlat amb la Mònica.

Aristòtil

104 Gerard

El Gerard a casa seva

A casa el Gerard li explica a la seva mare que el seu pare ha decidit ingresar-li la seva pensió a la seva conta en comptes de a la de la seva mare, fet que la fa enfadar. El Gerard, li diu que aquests diners són seus i que els vol per ell. Ell va a veure al Merlí per preguntar-li pel llibre de la Mònica i ell li explica que la seva mare l’ha anat a veure, li diu que creu que té raò però que vagi amb moderació. A casa el Gerard està enfadat perquè ha anat a parlar amb el Merlí i li diu que el Merlí li ha donat la raó. Durant la classe el Merlí llegeix els papers anònims dels alumnes sobre la felicitat,i quan escolta que hi ha algú més que li agrada la Mónica de Villamore comença a buscar sense èxit a l’autor. A casa, arriba a un acord amb la seva mare pel tema dels diners. Llavors li diu a la seva mare que hi ha algú més interessat en la Mònica.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

OksanaEdit

MònicaEdit

AmicsEdit

MarcEdit

FamiliarsEdit

GinaEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori