Fandom

Merlí Wikia

Gina Castells

67pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Gina Castells
Interpretat per Marta Marco
201 Gina.png
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Cordinadora d'activitats al CosmoCaixa
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Pèl-roja
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Merlí Bergeron (nòvio)
Toni (embolicats)
Fills: Gerard Piguillem
Primera Aparició: Plató
Última Aparició: El Taoisme

La Gina és la mare del Gerard Piguillem. És coordinadora d'activitats educatives al CosmoCaixa. Com a mare és sobreprotectora, especialment des que el seu exmarit els va abandonar per una amant que va tenir durant dos anys. La Gina s'ha sentit enganyada i li costarà tornar a relacionar-se amb un home. És una mare que es passeja sovint per l'institut, vinculada a l'ampa, i sovint es queixa dels professors per justificar que el Gerard suspèn. Té un punt d'esbojarrada que la fa divertida, i és atractiva.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Plató

102 Gina.png

La Gina coneix al Merlí

La Gina es troba al Merlí al Institut però el confon amb el conserge i marxa desprès de discutir amb ell. A casa el Gerard li explica el que ha fet el Merlí i es queda tant impressionada que decideix anar a parlar amb ell per felicitar-lo.

Maquiavel

103 Gina.png

La Gina es troba al Merlí

La Gina va al institut a felicitar el Merlí per les seves classes, però al Merlí no li fa molta gràcia el comentari de que la filosofia no es tant important com matemàtiques o literatura. La Gina torna a casa i es troba al Gerard estudiant. Li explica que ha conegut al Merlí i li diu que només l'ha felicitat per les classes. Llavors el Gerard li explica que hi ha una noia nova a classe i de seguida veu que s'ha enamorat. Llavors el Gerard diu que el Merlí li envia ànims pel divorci i la Gina li diu que no pot anar explicant la seva vida privada als professors però el Gerard li comenta que només li ha explicat per sobre, sense entrar en detalls.

A la feina veu al Merlí de lluny i s'acosta a saludar-lo. Ella li diu de fer un cafè ja que està en un descans però el Merlí li diu que ha quedat i marxa. A casa es troba al Gerard llegint i li pregunta com ha anat amb la Mònica. Ell li diu que ha sigut gràcies al Merlí que hagi parlat amb ella. Ella es sorprèn que sigui gràcies al Merlí i ell li diu que li va demanar consell, també li diu que li ha dit que treballava al Cosmo Caixa i ella se'n adona que el Merlí ha anat al Cosmo Caixa per ella, amb un somriure a la cara.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

MerlíEdit

ToniEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori