FANDOM

Gina Castells
Interpretat per Marta Marco
301 Gina
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Cordinadora d'activitats al CosmoCaixa
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Pèl-roja
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Merlí Bergeron (nòvio)
Anteriors:
Toni (embolicats)
Fills: Gerard Piguillem
Primera Aparició: Plató
Última Aparició: Sant Agustí

La Gina és la mare del Gerard Piguillem. És coordinadora d'activitats educatives al CosmoCaixa. Com a mare és sobreprotectora, especialment des que el seu exmarit els va abandonar per una amant que va tenir durant dos anys. La Gina s'ha sentit enganyada i li costarà tornar a relacionar-se amb un home. És una mare que es passeja sovint per l'institut, vinculada a l'ampa, i sovint es queixa dels professors per justificar que el Gerard suspèn. Té un punt d'esbojarrada que la fa divertida, i és atractiva.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Plató

102 Gina

La Gina coneix al Merlí

La Gina es troba al Merlí al Institut però el confon amb el conserge i marxa desprès de discutir amb ell. A casa el Gerard li explica el que ha fet el Merlí i es queda tant impressionada que decideix anar a parlar amb ell per felicitar-lo.

Maquiavel

103 Gina

La Gina es troba al Merlí

La Gina va al institut a felicitar el Merlí per les seves classes, però al Merlí no li fa molta gràcia el comentari de que la filosofia no es tant important com matemàtiques o literatura. La Gina torna a casa i es troba al Gerard estudiant. Li explica que ha conegut al Merlí i li diu que només l'ha felicitat per les classes. Llavors el Gerard li explica que hi ha una noia nova a classe i de seguida veu que s'ha enamorat. Llavors el Gerard diu que el Merlí li envia ànims pel divorci i la Gina li diu que no pot anar explicant la seva vida privada als professors però el Gerard li comenta que només li ha explicat per sobre, sense entrar en detalls.

A la feina veu al Merlí de lluny i s'acosta a saludar-lo. Ella li diu de fer un cafè ja que està en un descans però el Merlí li diu que ha quedat i marxa. A casa es troba al Gerard llegint i li pregunta com ha anat amb la Mònica. Ell li diu que ha sigut gràcies al Merlí que hagi parlat amb ella. Ella es sorprèn que sigui gràcies al Merlí i ell li diu que li va demanar consell, també li diu que li ha dit que treballava al Cosmo Caixa i ella se'n adona que el Merlí ha anat al Cosmo Caixa per ella, amb un somriure a la cara.

Aristòtil

104 Gina

La Gina va a parlar amb el Merlí

La Gina veu que ja ha arribat la transferència del pare del Gerard, però hi falten 200€ i el Gerard li explica que li ha donat a ell ja que són seus. La Gina li diu que no pot gastar tant cada més i li diu que els hi doni a ella. Al oposar-se decideix anar a parlar amb el Merlí ja que és l’únic que el farà entrar en raó. Però el Merlí en canvi li dona la raó al Gerard i diu que no la pot ajudar. Un cop arriba a casa veu que el Gerard ha començat a gastar els diners del seu pare i s’enfada amb el seu fill. Al dia següent torna a veure al Merlí, però ara enfadada ja que el Merlí li porta la contrària. Ell reacciona donant-li el seu número però ella decideix ignorar-lo. És torna a trobar al Merlí i quan li diu de tornar a quedar ella el torna a rebutjar. Finalment arriba a un acord amb el seu fill pel tema dels diners

Sòcrates

105 Gina

La Gina accedeix a quedar amb el Merlí

El Gerard es queixa a la seva mare per la nota de l’examen de filosofia, i decideix anar a parlar amb el Merlí. Li diu que l’ha suspès ja que ella no vol quedar amb ell, i llavors el Merlí decideix posar-li un 7. El Merlí es torna a presentar al CosmoCaixa i li demana directament d’anar a sopar amb ell, però la Gina li torna a dir que no, ja que no està preparada. A la feina, un nen li dóna una nota de part del Merlí dient que vol parlar amb ella. Finalment el Merlí la convenç per fer quedar els dos. Llavors comencen a beure i s'acaben embolicant

Schopenhauer

106 Gina

La Gina fa les paus amb el Merlí

Quan el Gerard arriba a casa, li explica que el Merlí està liat amb la Laia d’anglès, fet que no li fa cap gràcia. La Gina truca al Merlí perquè la vingui a veure i li tira en cara que està embolicat amb la Laia. El Merlí llavors li promet que la deixarà però de sobte arriba el Gerard i els troba als dos, per sort el Merlí és ràpid i s’inventa que estan organitzant una sortida al CosmoCaixa perquè no sospiti. EL Merlí li diu que ha tallat definitivament amb la Laia, però quan el seu gos es posa entremig dels dos, el Merlí es sent incòmode i marxa. La Gina va a veure al Merlí per demanar-li perdó pel tema del gos i s’acaben embolicant en l’Institut.

Foucault

107 Gina

La Gina aconsella al Merlí

Ella i el Merlí es reuneixen amb el Toni per parlar sobre la sortida que estan els dos organitzant al CosmoCaixa. Desprès de quedar amb el Merlí, els dos comencen a parlar dels seus fills. El Merlí li diu que ella és una mare controladora pesada, i la Gina li diu que no es preocupa prou pel seu fill. Quan el seu fill li diu que creu que té nòvio, la Gina li intenta explicar, però al Gerard no li interessa.

Guy Debord

108 Gina

La Gina durant la sortida

El Merlí i la Gina acaben de preparar les activitats de la sortida, mentre el Merlí li diu a la Gina que podrien fer pública la seva relació, però la Gina no està preparada. Mentre reparteix els dossiers, li fa dos petons a la Mònica i li diu que tenia ganes de conèixer-la. Un cop presenten les activitats als alumnes comencen a discutir sobre Filosofia i Ciència. Quan deixen als alumnes sols, els dos es comencen a embolicar en el museu sense saber que el Marc els està observant. La Gina està enfadada ja que el Marc sap que està amb el Merlí i no vol que el Gerard ho sàpiga encara, per més que li insisteixi el Merlí. Llavors el Gerard li explica que està enfadat amb ella pel comentari que li ha fet a la Mònica durant la sortida. Ella li proposa la idea de conèixer al seu nou nòvio, però el Gerard s’hi oposa fermament. El Merlí va a veure a la Gina per dir-li que vol acabar la seva relació perquè n’està cansat de tants de secrets.

Epicur

109 Gina

La Gina parla amb la Laia

El Gerard li diu a la seva mare que el Merlí li ha pres el mòbil i que només el podrà recuperar si hi va ella a l’Institut. Quan arriba el Merlí li diu que l’ha fet venir perquè se n’adoni que s’equivoca deixant-lo passar. Ella li demana consell a la Laia, però ella li diu que no la pot ajudar. Llavors a casa li diu al Merlí que no pot donar el següent pas fins que conegui bé al Merlí. De bon matí, el Merlí la va a veure i li explica el que li ha passat al Joan i que el Gerard ha descobert que ells dos

estan junts. Finalment li diu que n'està enamorat i ella li contesta que també ho està

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Gina

La Gina sospita del Merlí

La Gina veu al Merlí a l’Institut i els dos queden per sopar. Durant el sopar, la Gina nota que el Merlí ha estat amb algú. Ell ho nega, però la Gina no se’l creu i el fa fora. Al dia següent, la Gina es retroba amb la Silvana. Les dos parlen del viatge de fi de curs dels Peripatètics, i quan la Gina li diu que està sortint amb el Merlí, la Gina sospita que el Merlí s’ha liat amb la Silvana. A la nit, el Merlí va a veure a la Gina, i aquesta, borratxa, trenca la seva relació amb el Merlí.

Adam Smith

302 Gina

La Gina evita al Merlí

La Gina va a l’Institut per donar-li uns papers de l’AMPA a l’Eugeni, ja que vol deixar-la, però en canvi li dóna els papers a la Mireia perquè li doni a l’Eugeni, ja que no es vol passejar per la sala de professors per si es troba al Merlí. Però pel passadís se’l troba i surt corrents per no haver de veure’l.

Karl Marx

3x04 Gina

La Gina s'enfada amb el Merlí

A mitjanit sona el timbre de casa seva. La Gina obre i descobreix al Merlí, borratxo davant la seva porta. De seguida troba al Gabi també i comença a pensar que s’estàn rient d’ella. Però el Gabi marxa per deixar-los sols. El Merlí intenta fer les paus amb la Gina, però ella no el vol escoltar i li tanca la porta als nassos. La Gina es presenta a l’institut pensant que ha sigut ell qui ha robat l’ordinador per cridar la seva atenció, però el Merlí ho nega i li demana disculpes pel seu comportament, sense èxit, ja que la Gina segueix sense perdonar-lo. La Gina intenta comfortar al seu fill quan li pregunta si ha sigut el Marc qui li ha robat ja que no és porten tan bé com abans. El Gerard li diu que és impossible, però ho comença a questionar.

Hannah Arendt

305 Gina

La Gina coneix a la Míriam

La Gina es troba a la Míriam a l’Institut, i ella es mostra seca amb ella pensant que està amb el Merlí, però la Míriam li diu que ells només són amics. La Gina i la Míriam van a casa de la Gina i les dos fan les paus i beuen juntes.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

MerlíEdit

ToniEdit

AparicionsEdit