Fandom

Merlí Wikia

Iván Blasco

67pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Iván Blasco
Interpretat per Pau Poch
201 Ivan.png
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Romàntiques: Berta Prats (enamorat)
Pares: Míriam Blasco (mare)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

L'Iván està matriculat a primer de Batxillerat, encara que es passi els dies tancat al seu pis, que ha convertit en la seva cova. S'ha tancat a casa i no s'atreveix a trepitjar el carrer. L'exterior s'ha convertit en una agonia i un perill per a ell i passa els dies al pis, on conviu amb la Míriam, la mare, la persona amb qui té el vincle emocional més fort. De fet, l'única persona amb qui manté un vincle fins que es planta a la seva vida el Merlí, el nou professor de Filosofia de l'institut. Els especialistes li han diagnosticat un principi d'agorafòbia, però ell no vol parlar amb psicòlegs. Se sent decebut i completament desconnectat de la societat que l'ha envoltat fins ara. No es canvia gaire de roba, no es talla els cabells, no neteja el que embruta, no vol saber res de ningú. A classe era considerat un friqui.

Al segon curs, l'Ivan està tot just intentant trobar el seu lloc a dins del grup de classe. Es farà molt amic de l'Oliver, però és massa susceptible.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Iván.png

L'Iván li obra la porta al Merlí

L'Iván segueix tancat a casa seva i la seva mare s'ha deixat les claus a dintre i no pot entrar. A tot això arriba el Merlí per ajudar-lo i la seva mare el deixa amb el Merlí. El Merlí l'intenta convençer perquè obri la porta i finalment l'Ívan accedeix i el deixa passar.

Plató

102 Iván.png

L'Iván segueix les ordres del Merlí

Seguint les ordres del Merlí, ignora al Eugeni i no li obra la porta quan ve per donar-li classes. L'Iván comença les classes de filosofia amb el Merlí i aquests comencen amb el mite de la caverna de Plató fent referència a com està vivint.

Maquiavel

103 Iván.png

L'Iván torna a parlar

El Merlí torna a casa seva per donar-li classes però es troba el pis desendreçat. Quan el Merlí li diu que encara pertany al món dels vius l'Iván se'n va del menjador i el Merlí aprofita per robar-li l'ordinador. Llavors li diu que no li tornarà fins que netegi el pis.

Quan el Merlí torna es troba el pis net i l'Iván ràpidament li demana l'ordinador a través d'un missatge en una llibreta. El Merlí intenta iniciar una conversa amb ell però només li respon a través de la llibreta. El Merlí li diu que li agradaria anar a veure a la Gina en comptes de perdre el temps amb ell i l'Iván li diu que només te una vida, ara ja sense llibreta. La seva mare arriba tard i s'alegra quan veu que el pis està net. L'Iván li explica el cas d'un home al que van tancar 30 per un crim que no va cometre. La seva mare veient que torna a parlar li agafa la mà emocionada.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

MíriamEdit

AmicsEdit

OliverEdit

PolEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori