FANDOM

Joan Capdevila Bonet
Interpretat per Albert Baró
201 Joan.png
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Oksana Casanoves (embolicats)
Mònica de Villamore (ex-nòvia)
Pares: Jaume Capdevila (pare)
Aurèlia Bonet (mare)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

El Joan és un adolescent tendre de 16 anys a qui la pressió familiar no deixa viure i pensar lliurement. El caracteritza sobretot la seva timidesa. Acostuma a no mirar els ulls quan parla a causa de la poca confiança en ell mateix. És tranquil, humil, atent, educat, ordenat, madur per la seva edat, net, observador… No li agrada ser el centre d'atenció, per tant, diu sempre el just i necessari amb una intensitat i contundència importants. La seva família és conservadora. És fill únic, i això fa que els seus pares posin en ell totes les expectatives de futur. El Joan té un comportament excel·lent a les classes. És estudiós i aplicat, estudia pels exàmens mentre escolta música clàssica. Li agradaria estudiar, en un futur, Filologia Hispànica. Admira les classes d'en Merlí, creu que és un gran professor, que motiva els alumnes.

A l'inici del segon curs, no li agrada portar d'amagat que surt amb la Mònica, perquè n'està enamorat.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Joan.png

El Joan en la classe del Merlí

Al Joan li agrada anar a classe, sempre està preparat. Durant les classes del Merlí s'ho passa molt bé. En un exercici de classe del Merlí, el Joan diu davant de tota la classe que es tímid al que el Merlí li respon que ha tingut valor per parlar davant de tothom i que poder no ho es tant. Desprès a l'hora del pati els hi diu als demès que ha trobat la classe interessant.

Plató

102 Joan.png

El Joan llegeix el seu poema

Durant la classe el Joan recorda al Merlí que va contra les normes que tota una classe escrigui un poema, fet que causa que tota la classe se li llenci a sobre.

En la classe següent el Joan es prepara un poema però li fa massa vergonya dir-ho així que se'l guarda per ell, fins que la Berta diu a tothom que te un poema. Finalment el Merlí l'anima a llegir-lo i deixa a tothom bocabadat amb el seu poema.

Maquiavel

103 Joan.png

El Joan rep la nota de l'examen

Durant la classe del Merlí aquest li diu al Merlí que el temari que estan fent no apareix en el llibre i en la classe de català el Eugeni li diu que ha baixat el nivell en l'últim examen i que es posi les piles. Durant el patí li diu al Gerard que vagi a parlar amb la Mònica i al veure que ha anat malament li proposa anar a veure al Merlí.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomantiquesEdit

MònicaEdit

OksanaEdit

FamiliarsEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori