FANDOM

Lídia
Interpretat per Anna Barrachina
301 Lídia
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Infermera
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Ricard Vilaseca (exmarit, nòvio)
Fills: Marc Vilaseca

Pau Vilaseca

Primera Aparició: Thomas Hobbes
Última Aparició: Zygmunt Bauman

És la mare del Marc i el Pau Vilaseca. És infermera i fa torns de nit, cosa que li porta problemes per atendre els seus dos fills. El Marc li reclama més atenció perquè el Pau és un nen complicat, però ella sempre s'excusa amb els horaris de la feina i que el seu pare no els paga la pensió. És bastant egoista, perquè pel que vol sí que té temps, i deixa que el Marc es faci responsable del Pau.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Lídia

La Lídia discuteix amb el seu fill

El Marc descobreix que ha tornat amb el Ricard i es confronta amb ella. La Lídia li diu que té dret a ser feliç i que vol tornar a intentar a estar amb ell. El Marc diu que es negarà a viure amb ell, i ella li diu que faci el que vulgui, però que no li pot dir amb qui pot o no estar.

Adam Smith

302 Lídia

La Lídia intenta posar pau a casa

Tant ella com el Ricard volen portar al Pau a un psiquiatra ja que la Silvana els ha trucat dient-li que creu que té TDH. El Marc en, que ha parlat amb el Merlí s’hi oposa, i quan el Ricard qüestiona al Merlí, pare i fill acaben discutint.

Karl Marx

3x04 Lídia

La Lídia comença a sospitar del Ricard

La Lídia li busca els polls al Marc i li diu que, efectivament en té i l’envia a la farmàcia a comprar una loció. Però quan el Marc obre la porta per marxar, es troba als clients del Ricard que entren a casa per la força registrant la casa i emportant-se les coses de valor. El Ricard els hi explica a la seva família que els seus clients li reclamen 4.000€ i que per això han entrat a casa, però el Marc li diu que els ha estafat. Ell jura que no ha estafat a ningú, però el Marc convenç a la seva mare de que no li està explicant tota la veritat, pel que li diu que els hi pagui per poder seguir tranquils, i que per fer-ho demani ell mateix un crèdit.

Hannah Arendt

305 Lídia

La Lídia convida a passar al Pol

La Lídia convida a passar al Pol a casa seva quan es presenta sense anunciar per parlar amb el Marc.

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

MarcEdit

PauEdit

AparcionsEdit