FANDOM

Laia
Interpretat per Mar del Hoyo
101 Laia
Informació
Edat: 27 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Professora d'Àngles
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Albert (nòvio)
Merlí Bergeron (embolicats; acabada)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Nietzsche

La Laia és una jove professora d'anglès, d'uns 27 anys, simpàtica, amant dels animals, especialment dels gossos. És molt atractiva, i surt amb el professor d'Educació Física. Serà dels primers membres del professorat que defensaran el talent del Merlí.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Laia

La Laia acaba caient

La Laia arriba tard i explica que la seva gossa s'ha trobat malament tota la nit i l'ha portat al veterinari. Al arribar es troba amb el Merlí, però el deixa perquè fa tard. Desprès de classe li explica al Albert el que li ha passat i els dos es troben al Merlí. Quan l'Albert marxa cap a classe el Merlí li diu que les dones atractives com ella acostumen a estar amb homes més experimentats, cosa que no li fa cap gràcia. Al dia següent el Merlí apareix amb un gos abandonat i ella se'n fa càrrec. Finalment es queda el gos i a casa seva s'embolica amb el Merlí.

Plató

102 Laia

La Laia no vol escoltar al Merlí

La Laia i el Merlí es troben en el passadís i ella, molt incòmode per si l'Albert els veu junts, li diu que no tornarà a passar res entre ells. Al dia següent el Merlí la convida a casa seva però ella li diu que ha quedat amb l'Albert. Finalment accedeix a quedar amb el Merlí. La Laia va a casa del Merlí però el Bruno els sorprèn i se'n va enfadada. La Laia veu en primera persona com l'Albert li dóna un cop de puny al Merlí al descobrir que els dos estan embolicats.

Maquiavel

103 Laia

La Laia torna a quedar amb el Merlí

La Laia es troba al Merlí i li diu que ho està passant malament ja que tothom sap que es van embolicar. El Merlí no li fa cas i ella enfadada acaba la relació d'una vegada per totes, un altre cop.

Finalment l'Albert li dirigeix la paraula per dir-li que la estan esperant. Ella intenta demanar-li disculpes i parlar les coses, però l'Albert no te gens de ganes de parlar amb ella. El Merlí torna a casa la Laia, però ella el nota estrany i li pregunta que li passa. El Merlí diu que no li passa res i s'emboliquen.

Aristòtil

104 Laia

La Laia a la Sala de Profes

La Laia arriba a la Sala de Profes i veu que tots estan discutint. Quan pregunta el què passa li diuen que creuen que el Merlí ha robat un examen de l’Eugeni per donar-li al seu fill i ella el defensa dient que es impossible que ho hagi fet.

Sòcrates

105 Laia

La Laia convida al Merlí a casa

La Laia es troba al Merlí pel passadís i li demana si vol quedar amb ella, però el Merlí li diu que no pot.

Schopenhauer

106 Laia

La Laia escolta les mentides del Merlí

La Laia veu al Merlí i li diu que vol tenir una relació més de parella amb ell, però ell no pot parlar ja que està buscant a una alumna. Al dia següent, el Merlí li diu a la Laia que no li convé estar amb ell ja que no podran fer plans de futur ja que ell s’ha fet la vasectomia. Llavors, la Laia enfadada, li diu al Merlí que no jugui amb ella, que sap que l’ha enganyat perquè sigui ella la que acabi la relació.

Guy Debord

108 Laia

La Laia renya al Merlí

La Laia, juntament amb la resta dels professors, li diu al Merlí que ha estat massa tou amb els alumnes pel tema del vídeo de la Mònica. Al dia següent li pregunta a la Mireia si va poder solucionar el seu problema amb els nens i li explica que si.

Epicur

109 Laia

La Laia parla amb la Gina

La Gina la va a buscar per demanar-li consell sobre el Merlí. Ella li explica la mentida que li va dir per tallar amb ella, i li diu que no la pot ajudar. Llavors li explica al Merlí que li ha dit a la Gina que es va fer la vasectomia, ja que si estan junts ho hauria de saber.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

MerlíEdit

AlbertEdit

AparicionsEdit