FANDOM

Míriam Blasco
Interpretat per Anna Ycobalzeta
303 Míriam
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Cambrera
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Pol Rubio (embolicats, acabada)
Merlí Bergeron (embolicats)
Fills: Iván Blasco
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Albert Camus

És la mare de l'Ivan Blasco. Mare soltera, ha pujat el seu fill completament sola, i a la vegada té un bar molt a prop del pis on viuen. Es passa els dies fent que el negoci funcioni; viu només d'això, i això fa que les seves energies estiguin centrades en la feina. Els problemes que té el seu fill la superen, i de vegades se sent desesperada.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Miriam

La Míriam coneix al Merlí

La Míriam deixa un moment el bar per comprovar que el seu fill, l'Ivan, es troba bé, però no pot entrar ja que l'Ivan ha tancat la porta amb clau. Llavors apareix el Merlí i li diu que es el professor enviat per ajudar-lo. Ella li diu que en teoria havia de venir l'Eugeni però ell insiteix que és ell el professor escollit. Al tenir feina decideix no discutir i deixa l'Iván amb el Merlí.

Plató

102 Miriam

La Míriam parla amb el Toni

La Míriam va a veure al Toni ja que el seu fill diu que només farà classes amb el Merlí. Li demana que aquest sigui l'encarregat de les classes i no l'Eugeni.

Maquiavel

103 Miriam

La Míriam parla amb el Merlí

La Míriam va a veure al Merlí al institut per preguntar-li per les classes de l'Iván. El Merlí li diu que l'important no són les classes sinó aconseguir que pugui sortir de casa.La Míriam torna de la feina i es troba el seu pis endreçat. Li explica al seu fill com ha anat el dia i ell torna a parlar amb ella fet que fa que s'emocioni.

Sòcrates

105 Miriam

La Míriam enfadada amb el Merlí

La Míriam veu com el Merlí treu al seu fill al carrer mentre està treballant. Ràpidament va a ajudar-lo i es confronta al Merlí. S’enfada amb ell per actuar sense el seu permís i li prohibeix l’entrada a casa seva. La Míriam fa fora al Merlí, però ell li diu que ara mateix es ella qui esta frenant la recuperació de l’Iván. El Merlí li diu que està feta un desastre, fet que fa que rebi una bufetada, i li diu que l’Iván ha de veure que ella també fa vida normal si vol que es recuperi. La Míriam li diu al seu fill que el Merlí tornarà ja que l’està ajudant.

Schopenhauer

106 Míriam

La Míriam parla amb el Merlí

La Míriam li explica al Merlí, just abans de marxar, que l’Iván porta tot el dia tancat en l’habitació i que no vol sortir.

Guy Debord

108 Míriam

La Míriam s'enfada amb el seu fill

La Míriam arriba a casa i veu al seu fill enfadat. Ella intenta esbrinar el que li passa i descobreix que està enfadat amb ella. Sense saber el que ha fet li pregunta al seu fill, però ell la contesta malament i marxa enfadat. Al dia següent intenta parlar amb el seu fill, però segueix tancat en banda. Llavors li tira en cara que tingui nòvio ja que creu que l’esta abandonant mentre està tancat a casa. Ella li fou una bufetada i li diu que si vol viure tancat a casa sempre que és cosa seva, però que no la arrastri també a ella, que ja bastant ha aguantat. La Míriam s’espanta quan veu al seu fill sol al bar. L’Iván li diu que si vol pot portar al seu nòvio a casa, però ella li diu que no li cal, i que per ella, l’important es que torni a l’Institut.

Epicur

109 Míriam

La Míriam parla amb el Merlí

L’Iván li demana a la seva mare que li talli els cabells per anar a una festa. Ella accedeix, però li diu que si el Merlí no li dóna permís no li deixarà, ja que encara no el veu preparat.

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Albert Camus

303 Míriam

La Míriam parla amb el seu fill

L’Oliver li explica a la Míriam el que li ha passat amb el Merlí i li explica que el Merlí i la Gina han tallat fet que la sorprèn. Llavors va a veure al Merlí que li explica que s’ha pujat al taxi d’un senyor que en teoria porta 2 anys mort. El Merlí creu que li ha suplentat l’identitat, i la Míriam li diu que potser ha sigut Dèu que li ha dedicat 5 minuts al Merlí. Llavors li demana que li demani perdó a l’Oliver. Mentre el Merlí parla amb l’Oliver, ella parla amb el seu fill sobre la epòca en que l’Iván estava tancat a casa i li pregunta si mai havia pensat en el suïcidi. L’Iván li explica que si que ho va a arribar a pensar, però que mai ho hauria fet.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

PolEdit

FamiliarsEdit

IvanEdit

AparicionsEdit