FANDOM

Mònica de Villamore
Interpretat per Júlia Creus
201 Monica
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Verd
Relacions
Romàntiques: Joan Capdevila (ex-nòvio)
Gerard Piguillem (enamorada)
Primera Aparició: Maquiavel
Última Aparició: Boeci

La Mònica és una estudiant de primer de batxillerat, de bona família, que arriba a l'institut Àngel Guimerà a mig curs. És una noia aparentment madura i segura de si mateixa, que amaga algunes inseguretats. Té els pares separats des dels 10 anys. La seva mare, amb qui viu, és metge d'urgències, i fa torns de nit sovint. Els horaris de la mare fan que la Mònica hagi d'estar sola a casa moltes tardes o nits des de petita. Per aquesta raó ha anat desenvolupant una certa sensació de solitud. La Mònica es va refugiar en la lectura per evitar tenir por. Sempre li han dit que sembla més gran del que realment és (físicament però també per manera de ser) i també li han dit sempre que és molt guapa: li agrada arreglar-se, és presumida. Ha sortit d'una relació fa poc i no té clar si ara és el moment de començar-ne una altra.

A segon de batxillerat, veiem com evoluciona la seva relació amb el Joan, condicionada pel fet no sap ningú que surten junts.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Maquiavel

103 Monica
La Mònica arriba a la classe dels Peripatètics i només arribar el Merlí li pregunta que opina sobre Maquiavel i amb la seva resposta es guanya al Merlí completament. Durant el patí el Gerard se li acosta per preguntar-li si vol els horaris però li diu que ja els té. La Mònica es fixa en el Gerard durant la classe del Merlí i desprès de classe li deixa un dels seus llibres.

Aristòtil

104 Monica

La Mònica parla amb el Gerard

La Mónica para al Gerard per dir-li que li agrada la camisa que porta. Durant la classe el Merlí llegeix els papers anònims dels alumnes sobre la felicitat, i en un d’ells diu: “Jo seria més feliç amb la Mònica de Villamore”.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RòmantiquesEdit

GerardEdit

JoanEdit

AmicsEdit

TàniaEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori