FANDOM

Marc Vilaseca
Interpretat per Adrian Gröser
301 Marc
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Pèl-roig
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Romàntiques: Berta Prats (ex-nòvia)
Oksana Casanoves (embolicats, acabada)
Pares: Lídia (mare)
Ricard Vilaseca (pare)
Família: Pau Vilaseca (germà)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Albert Camus

El Marc Vilaseca té gairebé 17 anys. És l'amic de tothom, no es fica en mals rotllos, és graciós a classe, i li encanta agradar per tenir el seu lloc dins el grup. És responsable amb els estudis i té clar que de gran vol ser actor. Fa classes de teatre a la tarda, i li encanta recitar Shakespeare a les noies per impressionar-les. Li agrada lligar amb les noies, tot i que no sempre ho aconsegueix. Sap escoltar, és molt empàtic amb els problemes dels altres. El seu millor amic és el Gerard. Li encanta anar amb l'skate a l'institu, i fa classes de guitarra com a extraescolar. Té els pares separats, i amb el pare no es parla, però ell és optimista, i sempre està animat. Té un germà petit, el Pau, amb qui es porta molt bé, i de qui es cuida.

Aquesta temporada coneixem la seva família. Veiem com el Marc pateix sobretot l'absència de la seva mare a casa, i també com es continua cuidant del seu germà petit.

En la tercera i última temporada passarà per moments durs, sobretot amb l'arribada del seu pare a casa. La relació complicada que té amb ell, l'afectarà fins i tot a l'institut.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Marc

El Marc pregunta pel nou professor de filosofia

El Marc es passa el dia fent bromes. Abans de classe li pregunta al Bruno si avui vindria el professor nou de filosofia cosa que fa sospitar al Bruno.

Plató

102 Marc

En Marc llegeix el seu poema

En Marc llegeix un poema durant la classe d'en Merlí i veu que totes les noies es queden bocabadades amb ell. El següent dia el Marc porta uns versos per la classe, però no funcionen tant com el poema del dia anterior.

Maquiavel

103 Marc

El Marc riu d'en Gerard

El Marc riu quan veu que el seu amic s'ha enamorat de la noia nova. També es posa content quan l'Eugeni li diu que ha tret un 5 en el seu examen. Durant el patí li diu al Gerard que vagi a parlar amb la Mònica i al veure que ha anat malament li proposa anar a veure al Merlí

Aristòtil

104 Marc

El Marc distret a classe

Amb la resta de companys comenten que el Merlí ha robat l'examen de català. Al dia següent, distret, juga amb una grapadora i s'acaba fent mal.

Sòcrates

105 Marc

El Marc aprova el nou pentintat de la Tània

El Marc aconsegueix aprovar l’examen de filosofia i li dóna les gràcies a la Tània per ajudar-lo, ja que sinó no hauria aprovat. Al dia següent es queda al•lucinant quan veu a la Tània amb el nou pentinat i li diu que està molt guapa. Però a l'hora del pati es comença a embolicar amb la Berta, sense saber que la Tània els està observant.

Schopenhauer

106 Marc

El Marc es confessa amb la Berta

El Marc i el Gerard discuteixen sobre un treball, però el Gerard només té ulls per la Mònica. Quan tot el seu grup d’amics marxa sense dir-li res a la Berta, ell proposa convidar-la també, però la Tània es nega a acceptar-la al grup. El Marc es troba a la Berta amb una bena, i quan li pregunta li explica que el seu pare li va fer mal. Tot i que li demana que no ho expliqui a ningú, ell ho explica als Peripatètics. A la tarda va a casa la Berta i li confessa que el seu pare també el va pegar quan era petit. El Marc, preocupat, li explica al Merlí el que ha passat amb la Berta.

Foucault

107 Marc

El Marc es disculpa

Abans de classe, el Marc li pregunta a la Berta si es troba millor, desprès del que li va passar. Durant Educació Física, el Gerard li diu que creu que la seva mare té nòvio. Durant la classe de filosofia, el Marc confessa que un cop la seva mare el va enxampar mentre es masturbava. Al dia següent, el Marc se’n riu del Joan pel seu pírcing, però el Joan li contesta que al seu pare fa anys que no el veu i que ell no se n’ha rigut. A la cantina es va a disculpar amb el Joan per riure’s d’ell.

Guy Debord

108 Marc

El Marc descobreix un secret

El Marc, com la resta dels seus companys veu el vídeo de la Mònica i el Pol li acaba enviant. Llavors mentre busca els lavabos, troba al Merlí i la Gina embolicant-se i li explica al Pol en secret. El Pol li diu que li faci xantatge al Merlí amb el seu secret i li fa cas. Però la jugada no li surt bé, ja que el Merlí no cedeix al xantatge del Marc. Encara el deixa més confós quan li diu que no li dirà el que ha de fer. Llavors amb el Pol acorden explicar-ho al Bruno i al Gerard. Ell diu que li explicarà al Gerard i el Pol al Bruno, i ho intenta, però el Gerard no fa més que queixar-se dels seus problemes. El Bruno, la Tània i el Marc, acorden mantenir en secret la relació del Merlí i la Gina, pel bé del Gerard. A classe, quan els companys es despullen per solidaritzar-se amb la Mònica, li demana perdó i s’abaixa els pantalons.

Epicur

109 Marc

El Marc enfadat amb el Gerard

El Merlí li demana que interpreti una escena amb ell i l’Iván amb el guió que li dóna l'endemà al matí. I així ho fa, quan se’ls troba els hi explica els problemes que té a casa i li diu que tothom l’està esperant a l’Institut. Però el Marc es surt del guió i li proposa a l’Iván anar a la festa del Pol. El Merlí el renya per haver-se sortit del guió, i li diu que vol conèixer a la seva mare, la Carmina Calduch, ja que de gran vol ser com ella. El Marc els hi explica al Bruno i al Pol que si li llepes la orella a una noia la conquistes. I ho prova amb la Diana, però sense èxit, ja que marxa fastiguejada. Llavors ho torna a intentar amb la Laura i funciona. Però mentre s'està liant amb ella, el Gerard li fot un cop de puny per ocultar-li la veritat. A l’hospital, el Marc explica que un amic de la seva mare també va tenir un coma etíl•lic, però el amic va morir. Llavors el Gerard li demana perdo per pegar-lo i ell li diu que no li agrada que el peguin, però l’acaba perdonant. Quan veu al Merlí li explica que el Gerard ha descobert que esta liat amb la seva mare.

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Marc

El Marc troba al seu pare

El Marc arriba a casa i descobreix que el seu pare ha tornat a casa. El Vilaseca gran es confronta a la seva mare per tornar a deixar entrar en la seva vida al seu pare, però ella defensa els seus actes. El Marc li diu que es negarà a viure amb ell, i la seva mare li diu que faci el que vulgui, però que no li pot dir amb qui pot o no estar. Al dia següent, el Gerard se’n riu de la situació que té el Marc a casa i aquest s’enfada amb el seu amic. Desprès de classe, segueix enfadat, i el Joan no ho arregla quan se’n riu del seu pare. Quan arriba a casa veu al seu pare amb les maletes, s’enfada i el seu pare decideix marxar, però finalment el Marc li diu que és pot quedar, però li diu que els dos no seran amics.

Adam Smith

302 Marc

El Marc parla amb la Tània

Durant la classe del Merlí, la Silvana porta al Pau a classe ja que s’ha portat malament. Desprès de classe, el Marc parla amb ella i li diu que creu que té TDH. El Marc preocupat li demana opinió al Merlí, que li diu que no li passa res al Pau. Mentre parla amb la Tània, li explica que últimament ja no parla amb el Gerard, perquè no pot ni veure’l. Llavors la Tània li demana que rigui amb ella i li fa cas. Quan arriba a casa, els hi diu als seus pares que no han de fer res amb el Pau, ja que el Merlí li ha dit que no té TDH, però s’acaba discutint amb el seu pare pel benestar del seu germà. Al dia següent, quan està mirant la televisió sol, el seu pare s’acosta i comença a parlar amb el seu fill sobre teatre, intentant acostar-se al seu fill gran. Però el Marc no vol parlar amb ell i marxa.

Albert Camus

303 Marc

El Marc a classe

Quan, a classe, el Merlí explica el pensament de Albert Camus, el Marc el troba incoherent, però el Merlí li explica que està equivocat.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

BertaEdit

OksanaEdit

AmicsEdit

GerardEdit

AparicionsEdit