FANDOM

Oksana Casanoves
Interpretat per Laia Manzanares
301 Oksana
Informació
Edat: 19 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Romàntiques: Óscar Rubio (embolicats)
Joan Capdevila (embolicats)
Gerard Piguillem (ex-nòvio)
Marc Vilaseca (embolicats, acabada)
Fills: Nil
Primera Aparició: Els Presocràtics
Última Aparició: Sant Agustí

L'Oksana és la nova alumna de la classe de segon de Batxillerat. Té 18 anys i és adoptada a Ucraïna. Es nota que és més gran i que té més experiència que la resta. Les noies l'admiraran i els nois la trobaran molt atractiva. Des del principi es fixarà en el Gerard, però ell només té ulls per a la Villamore. A l'Oksana li agrada embolicar la troca i sempre es mostra més experimentada que les altres noies, sobretot en qüestions sentimentals.

En la tercera i última temporada patirà com mai pel fet de ser mare i no tenir la llibertat que tenen els seus companys.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Oksana

La Oksana parla amb el Joan

El Joan li diu de quedar a la Oksana, però aquesta li diu que no sap si podrà. Llavors li explica a la Tània que estan embolicats, però que el fet de tenir un fill la té molt lligada. Quan surt el Pol a la conversa, la Oksana li explica que el Pol és vol fer camell. La Oksana i el Joan s’emboliquen desprès de classe al sofà abandonat que ha portat el Joan. La Oksana li diu que li agrada la seva vena Capdevila, quan aquest diu que han de deixar el sofà amagat si el volen conservar.

Adam Smith

302 Oksana

La Oksana parla amb el Joan

Quan els Peripatètics comenten el concurs de la Silvana, la Oksana comenta que el Merlí s’ha quedat antiquat al costat de la Silvana. Durant la classe, queda amb la Oksana, però li inicialment li diu de no quedar perquè ella pugui estar amb el seu fill, però a la Oksana li molesta el seu comentari i acaben quedant. Queda amb el Joan i llavors marxa per no trobar-se als seus pares. Va a veure a la Mònica ja que ha estat cuidant del seu fill. Les dos comencen a parlar i perden de vista al Nil i desapareix. Les dos el busquen preocupades, pensant el pitjor, fins que finalment la Oksana troba al seu fill.

Albert Camus

303 Oksana

La Oksana a classe

Quan els Peripatètics comenten els comentaris del Merlí sobre la religió, l’Oksana diu que els nens haurien de poder crèixer lliures de creences, i que siguin ells els que decideixin en què volen creure. I diu que així ho farà amb el Nil.

Karl Marx

3x04 Oksana

La Oksana parla amb la seva mare

La Oksana va amb el Joan i el Gerard que li diuen que volen fer una festa i ella s’apunta. Quan li pregunten si anirà a la festa, ella diu que com sempre no sap si podrà, tot i que li agradaria. Arriba la nit i comença la festa. La Oksana es queixa a la Mònica ja que la seva mare l’ha trucat per explicar-li tonteries del Nil que pot resoldre ella sola sense l’ajuda de l’Oksana. La festa acaba en una baralla entre els Peripatètics i un grup de joves que reclamen el seu sofà fins que arriba la policia i els Peripatètics marxen.

Hannah Arendt

305 Oksana

La Oksana s'enfada amb el Merlí

La Oksana espera al passadís al Merlí amb el seu fill per preguntar-li si pot entrar a classe amb el Nil, però el Merlí s’hi oposa dient que l’Institut no és lloc per nens. Acte seguit es queixa a la Silvana i a l’Eugeni pel que li ha fet el Merlí, la Silvana li diu que pot entrar amb el Nil a les seves classes sempre que vulgui, mentre que l’Eugeni li diu que això depén de cada professor. Llavors durant la seva entrevista amb el Merlí, la Oksana li tira en cara que no l’hagi deixat entrar, i quan el Merlí li suggereix que ella es sent una mala mare, la Oksana li diu que és un vell amargat i marxa enfadada. La Oksana li confessa al Gerard que avui és el seu aniversari, però que no vol que ningú ho sàpiga. Llavors va al parc amb el seu fill, però està més pendent del mòbil fins que una mare li diu que estigui pel seu fill. La Oksana enfadada, la insulta i marxa. La Oksana es presenta a casa del Merlí i li demana disculpes pel seu comentari. La Oksana li diu al Merlí que no li agrada que la gent opini sobre com ha de fer de mare i li diu que avui és el seu aniversari. La Oksana diu que el seu fill no li molesta, però que no li agrada que ser mare li hagi fet perdre la seva llibertat i comença a plorar quan surt el tema de la seva mare biològica ja que no té superat que l’abandonessin quan era petita.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

GerardEdit

JoanEdit

AparicionsEdit