FANDOM

Oksana Casanoves
Interpretat per Laia Manzanares
301 Oksana
Informació
Edat: 18 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Romàntiques: Joan Capdevila (embolicats)
Gerard Piguillem (ex-nòvio)
Marc Vilaseca (embolicats, acabada)
Fills: Nil
Primera Aparició: Els Presocràtics
Última Aparició: Adam Smith

L'Oksana és la nova alumna de la classe de segon de Batxillerat. Té 18 anys i és adoptada a Ucraïna. Es nota que és més gran i que té més experiència que la resta. Les noies l'admiraran i els nois la trobaran molt atractiva. Des del principi es fixarà en el Gerard, però ell només té ulls per a la Villamore. A l'Oksana li agrada embolicar la troca i sempre es mostra més experimentada que les altres noies, sobretot en qüestions sentimentals.

En la tercera i última temporada patirà com mai pel fet de ser mare i no tenir la llibertat que tenen els seus companys.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Oksana

La Oksana parla amb el Joan

El Joan li diu de quedar a la Oksana, però aquesta li diu que no sap si podrà. Llavors li explica a la Tània que estan embolicats, però que el fet de tenir un fill la té molt lligada. Quan surt el Pol a la conversa, la Oksana li explica que el Pol és vol fer camell. La Oksana i el Joan s’emboliquen desprès de classe al sofà abandonat que ha portat el Joan. La Oksana li diu que li agrada la seva vena Capdevila, quan aquest diu que han de deixar el sofà amagat si el volen conservar.

Adam Smith

302 Oksana

La Oksana parla amb el Joan

Quan els Peripatètics comenten el concurs de la Silvana, la Oksana comenta que el Merlí s’ha quedat antiquat al costat de la Silvana. Durant la classe, queda amb la Oksana, però li inicialment li diu de no quedar perquè ella pugui estar amb el seu fill, però a la Oksana li molesta el seu comentari i acaben quedant. Queda amb el Joan i llavors marxa per no trobar-se als seus pares. Va a veure a la Mònica ja que ha estat cuidant del seu fill. Les dos comencen a parlar i perden de vista al Nil i desapareix. Les dos el busquen preocupades, pensant el pitjor, fins que finalment la Oksana troba al seu fill.

Albert Camus

303 Oksana

La Oksana a classe

Quan els Peripatètics comenten els comentaris del Merlí sobre la religió, l’Oksana diu que els nens haurien de poder crèixer lliures de creences, i que siguin ells els que decideixin en què volen creure. I diu que així ho farà amb el Nil.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

GerardEdit

JoanEdit

AparicionsEdit