FANDOM

Oliver Grau
Interpretat per Iñaki Mur
303 Oliver
Informació
Edat: 18 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Ros
Color dels Ulls: Marró
Relacions
Pares: Enric Grau (pare)
Anna (mare)
Família: Edgar Grau † (germà)
Primera Aparició: Els Sofistes
Última Aparició: Sant Agustí

L'Oliver té 18 anys. És un noi que no té cap mena de complex, es veu guapo i sap que cau bé en general. Si pel seu caràcter no cau bé a algú, no li importa gens. Ell sap qui és, com és, i no el preocupa gens la imatge que tinguin d'ell. Té un fons trist per qüestions relacionades amb la seva família, però, tot i així, és un noi molt alegre i té sentit de l'humor.

A la segona temporada, veiem que la seva família està marcada per la mort d'un germà en un accident de moto.

En la tercera i última temporada tindrà un moment complicat amb el Merlí, quan li posi en dubte les seves creences.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Oliver

L'Oliver a classe

Com la resta dels seus companys, l'Oliver es fa la foto de grup. Durant la classe, l'Oliver li fa bromes a l'Iván sobre la Berta, ja que sap que li agrada.

Adam Smith

302 Oliver

L'Oliver intervé a classe

Quan els Peripatètics comenten el concurs de la Silvana, l’Oliver defensa els actes del Merlí de portar-los a fer classe a la cuina.

Albert Camus

303 Oliver

L'Oliver discuteix amb el Merlí

Durant la classe, el Merlí posa en dubte l’existència de Dèu, fet que no li fa gens de gràcia i així li fa saber. Fins i tot desprès de classe es confronta al Merlí pels seus comentaris, però l’únic que aconsegueix es enfadar-se encara més ja que el Merlí no mostra cap respecte per les seves creènces. Li explica el que li ha passat a l’Iván, i li diu que aprofiti el que ha passat perquè vagi a parlar amb la Berta. L’Oliver mentrestant, ha d’aguantar les burles dels seus companys per les seves creènces. L’Oliver li explica a la Míriam el que li ha passat amb el Merlí i llavors marxa de casa per donar un volt. Acaba entrant en una esglèsia, on un capellà li diu que tothom es benvingut aquí, sense tenir en compte les condicions de cadascú. Llavors el capellà li proposa venir a unes reunions nocturnes amb altres joves amb preguntes i li diu que el podria batejar. El Merlí es presenta a casa seva i els dos pujen al terrat a fer les paus. Els dos acosten postures i arriben a l’acord de respectar les creènces de l’altre.

Karl Marx

3x04 Oliver

L'Oliver avisa a la policia

L’Oliver, com els seus companys, surt de festa al parc. Però malauradament la festa acaba en una baralla entre els Peripatètics i un grup de joves que reclamen el seu sofà, i és llavors quan surt a buscar a la policia.

Hannah Arendt

305 Oliver

L'Oliver parla amb els seus companys

L’Oliver comenta als seus companys que seguint els actes del Merlí, només poden tenir nens els rics que es poden permetre pagar a una cangur

RelacionsEdit

AmicsEdit

IvanEdit

TàniaEdit

BrunoEdit

AparicionsEdit