FANDOM

Merlí Wikia

Benvinguts a la Wikia de la sèrie de TV3, Merlí

October 9 2017 15:50:00 EDT fins Karl Marx.

Capitols

Últim Capítol

Albert Camus

Proxim

Karl Marx
303

FE I EXISTÈNCIA A MERLÍ

L'Ivan, la Berta i la Tània són testimonis d'un incident al carrer. El Merlí qüestiona l'existència de Déu a classe i l'Oliver s'ofèn. La Tània s'enfada amb el Pol i ell decideix conèixer la seva mare.

304 P

ELS PERIPATÈTICS ACABEN EN UNA BARALLA

Els peripatètics organitzen una festa al parc que acaba amb baralla. El Merlí intenta recuperar la Gina, però s'equivoca amb les formes. El Marc i la seva mare reben una visita inesperada a casa.

Filosof

Camus

Albert Camus

Albert Camus va ser un filòsof, autor i periodista francès. Les seves idees van contribuir a l'ascens de la filosofia coneguda com absurdisme. [[1]]

Destaquem

Pers

201 Coralina

Coralina

És una dona d'uns 60 anys, molt conservadora i amb cara de pocs amics. Entra a l'institut com la nova cap d'estudis, però la seva manera de treballar és peculiar. És contundent a l'hora d'expressar-se i poc comprensiva amb els que no pensen com ella. Com, per exemple, el Merlí, a qui l'hi té jurada des del primer moment. No li agrada la seva manera de ser i intenta reivindicar la seva importància com a membre de l'equip directiu. Se saben poques coses de la seva vida personal, el que la defineix essencialment és que és molt estricta i íntegra a la feina.

Llegir més ...

Capítol

101 B

Els Peripatètics

Els Peripatètics es el primer episodi de la Primera Temporada de Merlí i el primer de la sèrie.

L'arribada del Merlí Bergeron, nou professor de filosofia, a l'Institut Àngel Guimerà, provoca reaccions adverses. Mentre es posa els alumnes a la butxaca, al professorat li molesta la seva manera de ser i de relacionar-se amb la plantilla. A casa, el Merlí intenta recuperar la r elació amb el Bruno, el seu fill adolescent.

Llegir més ...

Frase

La correcció política me la passo per on jo em se