FANDOM

Merlí Wikia

Benvinguts a la Wikia de la sèrie de TV3, Merlí

January 15 2018 16:50:00 EDT fins Merlí Bergeron.

Capitols

Últim Capítol

Els Peripatètics del S. XXI

Proxim

Merlí Bergeron
313 B

LES COLÒNIES

Els peripatètics se'n van de convivències al Montseny i el Merlí es consolida com el professor preferit dels alumnes. La Mònica fa un acostament al Gerard. El Gabi es fa molt amic de la Quima

3x00

EL COMIAT

El Merlí arriba a classe i no hi ha ningú: els peripatètics li han preparat una sorpresa. La relació entre la Gina i el Merlí ja està recuperada del tot. Tothom viu amb una barreja d'alegria i tristesa els últims dies del curs.

Filosof

Camus

Albert Camus

Albert Camus va ser un filòsof, autor i periodista francès. Les seves idees van contribuir a l'ascens de la filosofia coneguda com absurdisme. [[1]]

Destaquem

Pers

201 Coralina

Coralina

És una dona d'uns 60 anys, molt conservadora i amb cara de pocs amics. Entra a l'institut com la nova cap d'estudis, però la seva manera de treballar és peculiar. És contundent a l'hora d'expressar-se i poc comprensiva amb els que no pensen com ella. Com, per exemple, el Merlí, a qui l'hi té jurada des del primer moment. No li agrada la seva manera de ser i intenta reivindicar la seva importància com a membre de l'equip directiu. Se saben poques coses de la seva vida personal, el que la defineix essencialment és que és molt estricta i íntegra a la feina.

Llegir més ...

Capítol

101 B

Els Peripatètics

Els Peripatètics es el primer episodi de la Primera Temporada de Merlí i el primer de la sèrie.

L'arribada del Merlí Bergeron, nou professor de filosofia, a l'Institut Àngel Guimerà, provoca reaccions adverses. Mentre es posa els alumnes a la butxaca, al professorat li molesta la seva manera de ser i de relacionar-se amb la plantilla. A casa, el Merlí intenta recuperar la r elació amb el Bruno, el seu fill adolescent.

Llegir més ...

Frase

La correcció política me la passo per on jo em se