FANDOM

Merlí Wikia

Benvinguts a la Wikia de la sèrie de TV3, Merlí

January 8 2018 16:50:00 EDT fins 3.13.

Capitols

Últim Capítol

Sant Agustí

Proxim

3.13
312 B

ELS PROFESSORS

El Pol i la Tània decideixen finalment no fer pública la seva relació. Torna una antiga professora a l'institut i els alumnes han de decidir amb quins professors aniran de colònies.

3x00

LES COLÒNIES

En el penúltim capítol, els Peripàtetics marxen de colònies per celebrar que en poc acabaràn el batxillerat.

Filosof

Camus

Albert Camus

Albert Camus va ser un filòsof, autor i periodista francès. Les seves idees van contribuir a l'ascens de la filosofia coneguda com absurdisme. [[1]]

Destaquem

Pers

201 Coralina

Coralina

És una dona d'uns 60 anys, molt conservadora i amb cara de pocs amics. Entra a l'institut com la nova cap d'estudis, però la seva manera de treballar és peculiar. És contundent a l'hora d'expressar-se i poc comprensiva amb els que no pensen com ella. Com, per exemple, el Merlí, a qui l'hi té jurada des del primer moment. No li agrada la seva manera de ser i intenta reivindicar la seva importància com a membre de l'equip directiu. Se saben poques coses de la seva vida personal, el que la defineix essencialment és que és molt estricta i íntegra a la feina.

Llegir més ...

Capítol

101 B

Els Peripatètics

Els Peripatètics es el primer episodi de la Primera Temporada de Merlí i el primer de la sèrie.

L'arribada del Merlí Bergeron, nou professor de filosofia, a l'Institut Àngel Guimerà, provoca reaccions adverses. Mentre es posa els alumnes a la butxaca, al professorat li molesta la seva manera de ser i de relacionar-se amb la plantilla. A casa, el Merlí intenta recuperar la r elació amb el Bruno, el seu fill adolescent.

Llegir més ...

Frase

La correcció política me la passo per on jo em se