FANDOM

Pau Vilaseca
Interpretat per León Martinez
302 Pau
Informació
Edat: 12 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Ros
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Pares: Lídia (mare)
Ricard Vilaseca (pare)
Família: Marc Vilaseca (germà)
Primera Aparició: Els Presocràtics
Última Aparició: Adam Smith

És el germà petit del Marc Vilaseca. Ha començat primer d'ESO i té problemes a l'institut. No es concentra a les classes, passa de fer els deures, però és molt espavilat per al que vol. Tots els seus professors el tenen entravessat i el Marc intenta ajudar-lo perquè no repeteixi curs.

BiografiaEdit

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Pau

El Pau vol que el seu pare torni

Quan el Marc veu al seu pare amb les maletes, disposat a tornar, el Pau li explica que no li havien explicat res del pare per no fer-li mal, fet que no li fa gens de gràcia al Marc.

Adam Smith

302 Pau

El Pau enganya a l'Eugeni

La Silvana porta al Pau a la classe dels Peripatètics, ja que l’ha enxampat masturbant-se a la seva classe. El Pau va a veure a l’Eugeni al seu despatx i li demana que li deixi més marge per entregar els seus deures. El petit li explica que no els ha pogut fer ja que el seu pare està en cadira de rodes i la seva mare a l’atur. L’Eugeni finalment accepta la proposta del Pau, però acaba descobrint que l’ha enganyat. Llavors el Merlí li diu que agafi la seva imaginació i que creí una història per presentar-la com els deures de l’Eugeni.

RelacionsEdit

FamiliarsEdit

MarcEdit

AparicionsEdit