FANDOM

Pol Rubio
Interpretat per Carlos Cuevas
201 Pol
Informació
Edat: 17-18 anys (1a temporada)
18 anys (2a temporada)
18-19 anys (3a temporada)
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiant
Antic Cambrer a El Trèvol
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Ros
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Bruno Bergeron (embolicats, acabada)
Míriam Blasco (embolicats, acabada)
Berta Prats (ex-nòvia, embolicats,acabada)
Pares: Alfonso Rubio (pare)
Família: Óscar Rubio (germà)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

El Pol Rubio té 18 anys. Ha repetit dos cursos. És en aparença un fatxenda, altiu, cregut, orgullós, fred, violent i manipulador… té el rol del més popular a la classe. El guaperes que se les lliga totes fàcilment, admirat pels col·legues, que ja els agradaria tenir aquesta sort. Però també és una persona sensible. El Pol és fill d'una família de classe treballadora. Viu al pis de la seva àvia amb el seu pare i el seu germà. El pare està a l'atur i el germà treballa en un taller de cotxes. Els problemes econòmics de la família pesen en el Pol, com també la mort de la seva mare, que va morir quan ell era petit.

A la segona temporada, els problemes econòmics de la seva família el continuen ofegant i té força problemes de comunicació amb el seu pare.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Pol

En Pol molest pels comentaris de l'Eugeni

En Pol explica en l'exercici del Merlí que no sap escoltar i pendre apunts alhora. El Merlí li diu que no li molesta, que només ha de escoltar i pensar a filosofia i es guanya al Pol al instant. En la segona classe el Pol es mostra participatiu amb tot el que diu el Merlí, i aquest li diu que s'ha convertit en el primer de la classe. El Merlí li explica el que va dient el Eugeni sobre ell a la sala de professors, cosa que li molesta bastant. Va a veure al Toni per explicar-li, però el Toni sembla que li preocupi més el fet de que el Merlí li hagi explicat.

Plató

102 Pol

El Pol descobreix el secret de la Berta

El Pol explica al Gerard i al Marc que està cansat de la Berta i que vol tallar amb ella, i quan es disposa a tallar amb ella , la Berta li diu que té un retràs. Al dia següent el Pol li demana a la Berta que es faci una prova per sortir de dubtes però ella s'hi nega, fet que fa que estigui tota la classe enfonsat i enfadat amb la Berta. Desprès de classe el Bruno li fa una broma sobre l'embaràs i aquest s'hi torna donant-li un cop de puny al llavi. Desprès el Merlí li fa veure al Pol que s'ha passat i que s'ha de disculpar i al Merlí se li escapa que el Bruno fa dansa, però li demana que no ho expliqui. Llavors va a veure al Bruno a la seva classe de dansa per disculpar-se i aquest li explica que la Berta no està embarassada. El Pol queda amb la Berta per tallar amb ella per enganyar-la i ella li diu que també l'ha estat enganyant fent-li creure que estava enamorat d'ella.

Maquiavel

103 Pol

En Pol estudia amb el Bruno

Un altre cop el Pol suspèn l'examen de català i no li fa gens de gràcia. L'Eugeni anuncia que hi haurà un altre examen en tres dies i el Pol explota. El Bruno el convida a estudiar a casa seva i el Pol accepta. Durant el patí li diu al Gerard que vagi a parlar amb la Mònica i al veure que ha anat malament li proposa anar a veure al Merlí.

El Pol va a casa el Bruno per estudiar. El Pol li explica al Bruno que el seu pare està a l'atur i que viuen amb la seva àvia que li encanta veure pel•lícules antigues. Llavors es queda al•lucinant quan el Bruno li explica que el Merlí es va embolicar amb la Laia.

Aristòtil

104 Pol

El Pol discuteix amb el seu germà

El Pol va a casa el Bruno per estudiar ja que té les preguntes de l'examen. A la nit, el Pol es desperta perquè el Bruno li acaricia la cara, fet que el fa enfadar i voler marxar a casa seva. Finalment el Bruno el convenç perquè es quedi i els dos tornen a dormir. Un altre cop el Pol entrega primer l’examen, però aquest cop amb totes les respostes correctes. Desprès de l’examen el Bruno li demana perdó i li pregunta que si segueixen sent amics. El Pol enfadat li diu que si, sempre i quan no el toqui.

Tant ell com el Bruno són cridats al despatx del Toni per la seva bona nota però els dos neguen rotundament que hagin copiat. El Bruno es confronta amb el Pol per haver explicat lo de les preguntes i li diu que li hauria de donar les gràcies per no haver explicat tot el que va passar a casa seva i marxa enfadat. A casa, es discuteix amb el seu germà pels diners ja que ell li diu que deixi d’estudiar i que es posi a treballar. Llavors, mirant les fotos del seu mòbil, troba la foto que es va fer amb el Bruno i comença a borrar-la però finalment s’ho repensa i la guarda.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

BertaEdit

BrunoEdit

MíriamEdit

FamiliarsEdit

ÓscarEdit

AlfonsoEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori