FANDOM

Santi
Interpretat per Pep Jové
Santi Profile
Informació
Edat: 50 anys
Estat: Mort
Causa de la Mort: Atac de cor
Episodi de la Mort: Hume
Residència: Barcelona
Occupació: Professor de Llengua i Literatura Castellana
Descripció
Sexe: Home
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Glòria (dona)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Hume

El Santi era professor de Llengua i Literatura Castellanes, un home d'uns 50 anys, entranyable, simpàtic, que s'estima la seva feina. Té la plaça fixa a l'institut, on va conèixer la seva dona, la Glòria, també professora. El Santi té sobrepès, i de vegades ha hagut de suportar brometes dels alumnes per aquest fet, però ell porta amb molta dignitat el seu físic.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Santi

El Santi es presenta al Merlí

El Santi com la resta dels professors es presenta amb la seva dòna, la Glòria, al Merlí en el seu primer dia a l'Institut.

Plató

102 Santi

El Santi avisa al Merlí

El Santi va a buscar al Merlí enmig de classe per dir-li que el Toni el vol veure al seu despatx. Es queda vigilant als Peripatètics fins que aquest torna. Una setmana més tard, el Santi és un dels professors que forma el jurat del Certamen Literari que premia el poema dels Peripatètics amb el segon premi.

Maquiavel

103 Santi

El Santi avisa al Merlí que l'esperen

El Santi interromp al Toni i al Merlí per dir-li al professor de filosofia que hi ha una mare que vol parlar amb ell. Quan el Toni pregunta si es la mare de la Mònica, la nova alumna, ell diu que no, que es la mare del Gerard, la Gina.

Aristòtil

104 Santi

El Santi defensa al Merlí

El Santi és un dels professors que defensa al Merlí quan l'Eugeni l'acusa d'haver robat un examen i suggereix que ha pogut ser un alumne ja que no seria la primera vegada que passa.

Schopenhauer

106 Santi

El Santi ferm a classe

El Santi intenta defensar al Merlí quan el Toni explica el que ha passat amb la Berta. Durant la seva classe als Peripatètics, el Santi veu a la Tània amb el mòbil li requisa. El Bruno intenta evitar-ho, però sense èxit, i llavors fa sonar un porquet de plàstic sense que el Santi ho vegi.

Foucault

107 Santi

El Santi parla amb el Bruno

Durant la classe de castellà, el Pol arriba tard a classe. El Santi li diu que no pot entrar tant tard, quan el Bruno l’intenta defensar. Finalment fa fora al Pol i li diu al Bruno que no s’interposi. Llavors el Bruno treu un porquet de plàstic per riure’s del Santi, al que el professor ignora i segueix amb la classe com si res.

Guy Debord

108 Santi

El Santi parla amb el Bruno

El Santi es troba als Peripatètics sense fer res, i els hi pregunta que si tenen classe. Llavors el Bruno li diu que estan d’esbarjo, i li diu, rient-se d’ell que si ha sigut ell el que ha enviat el vídeo de la Mònica. El Santi no fa cas i passa de llarg.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

GlòriaEdit

AparicionsEdit