Fandom

Merlí Wikia

Segona Temporada

67pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Segona Temporada
Merlí 2.jpg
Temporada
Episodis

Segona
13
Dates
19 de Setembre de 2016
12 de Desembre de 2016
Final

Primera TemporadaSegona Temporada

La Segona Temporada de Merlí s'estrenarà el 19 de setembre de 2016. Com la primera temporada constarà de 13 episodis, està creada i escrita per Héctor Lozano i dirigida per Eduard Cortés.

ArgumentEdit

Comença el segon de Batxillerat a l'Institut Àngel Guimerà. Els alumnes reben el Merlí amb eufòria i ell entra pletòric al centre. Els Peripatètics han madurat una mica en general, però, en el fons, continuen sent els mateixos adolescents divertits i despistats que tothom ja coneix. A la colla s'hi afegeix una nova alumna, fet que genera noves relacions dins del grup.

A la sala de professors, en canvi, el Merlí no és tan ben rebut. Per molt que l'Eugeni l'espera amb ganes de discutir, a tots dos els apareix un adversari comú: la Coralina, la nova cap d'estudis. Aquesta catedràtica de seixanta anys, esquerpa i autoritària, vol imposar el seu criteri i remou tot el claustre de professors.

El Merlí hi to de ple i el Toni ha de fer tot el que pugui perquè hi hagi pau. La Coralina no és l'única incorporació al claustre: el Millán, professor de castellà, i l'Elisenda, d'anglès, formen part del nou equip docent. A l'institut, el Merlí encara fa les classes de manera menys ortodoxa que a la primera temporada: s'endú els alumnes a fer la classe fora de l'aula. Qualsevol indret, com ara un centre comercial, pot servir al Merlí per explicar els filòsofs cínics, els estoics, Descartes, Hobbes o els presocràtics. Entre la nòmina de pensadors que d'aquest curs s'hi troben algunes filòsofes, com Hipàrquia de Maronea.

ElencEdit

Personatges PrincipalsEdit

Personatges SecundarisEdit

Personatges MenorsEdit

Amb la Col·laboració Especial deEdit

EpisodisEdit

# Imatge Títol Espectadors Emissió
01 201 B.png Els Presocràtics577.00019 de Setembre 2016
Comença el curs a l'institut Àngel Guimerà. El Merlí Bergeron és rebut amb aplaudiments, i una nova alumna forma part dels peripatètics: l'Oksana. El Merlí s'adona que el Pol ha deixat d'estudiar i haurà de fer tot el possible perquè torni.
02 202 B.png Thomas Hobbes527.00026 de Setembre 2016
La Coralina, la nova cap d'estudis, li pren el despatx al Merlí. Els alumnes estan sorpresos amb el caràcter dur de la professora d'Història. La Carmina vol que el Merlí se'n vagi de casa. Per la seva banda, la Tània es torna a fixar en el Marc.
03 203 B.png Els Estoics559.0003 de Octubre 2016
La Gina i el Merlí munten un sopar a casa la Carmina amb el Bruno i el Gerard. El Merlí s'atabala quan la Gina li proposa anar a viure junts. El Millán i la Berta es fan amics, i l'Oliver pateix l'absència del germà a casa seva.
04 204 B.png Kant511.00010 de Octubre 2016
Una mala notícia sacseja la casa del Merlí. La Carmina està preocupada pel seu fill. El Marc pateix pel seu germà Pau, perquè acadèmicament va molt endarrerit. El Pol està molt motivat a la feina del bar de la Míriam.
05 205 B.png Hipàrquia524.00017 de Octubre 2016
El Merlí s'endú els alumnes a un centre comercial, i allà la Tània sent més fort l'enamorament cap al Marc. Les noies munten una festa només per a noies, i els nois fan el mateix. La Míriam demana ajuda al Merlí.
06 206 B.png Montaigne461.00024 de Octubre 2016
El Pau Vilaseca ha agredit una professora, però el noi l'acusa d'haver-lo insultat. El Marc ja està desesperat, i la seva mare no l'ajuda. El Merlí hi haurà d'intervenir. La Gina confessa al Merlí la seva relació amb el Toni.
07 207 B.png Judith Butler308.00031 de Octubre 2016
Arriba una nova professora: la Quima. La seva aparença portarà polèmica a l'institut, i el Merlí l'ajudarà davant dels atacs de la Coralina, però a la Quima no li agrada que l'ajudin.
08 208 B.png Freud541.0007 de Novembre 2016
El Merlí està cansat que els alumnes li demanin consell i li tinguin confiança, i vol canviar de tàctica. El Joan cada cop està més gelós, i la Mònica haurà de prendre decisions. L'Oliver està cada vegada més intractable.
09 209 B.png Descartes531.00014 de Novembre 2016
Cinc alumnes són castigats a l'aula tota la tarda, però el Merlí els pren els mòbils i els posa deures. La Coralina dirigeix el claustre de professors, i vol saber quin problema té el Millán.
10 210 B.png Engels578.00021 de Novembre 2016
La Coralina fa que l'Ivan sospiti que el Pol i la seva mare tenen una relació. Quan sap la veritat, es posa molt nerviós, i el Merlí es veu obligat a parar-li els peus. El Joan encara pensa que pot recuperar la Mònica. El Bruno se'n vol anar a estudiar a Roma.
11 211 B.png Zizek562.00028 de Novembre 2016
El Merlí està enfadat amb el Bruno perquè se'n vol anar a Roma. El Marc cuida el Pau perquè està malalt, però ja no pot més. La Tània i el Pol continuen picant-se per tonteries.
12 212 B.png El Taoisme389.0005 de Desembre 2016
El Bruno prepara el seu viatge i té ganes de fer alguna cosa per acomiadar-se del Merlí, però aquest li dóna llargues. El Bruno no vol que ningú sàpiga que se'n va, però la Tània ho sap.
13 213 B.png Boeci599.00012 de Desembre 2016
La Coralina està especialment amargada i sembra la discòrdia entre els professors. El Merlí fa una proposta curiosa als alumnes, i aquests li fan cas. Un fet impactant succeirà a l'institut, ara que s'acosta Nadal.

ReferenciesEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori