FANDOM

Silvana
Interpretat per Carlota Olcina
301 Silvana
Informació
Edat: 34 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Professora d'Història
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Negre
Color dels Ulls: Negre
Relacions
Romàntiques: Merlí Bergeron (embolicats, acabada)
Primera Aparició: Walter Benjamin
Última Aparició: Thoreau

És exprofessora de l'Àngel Guimerà, alguns dels Peripatètics la coneixen de quan els feia classe de Socials, a l'ESO. Tothom està entusiasmat amb la seva presència. L'Eugeni li té molta estima, i el Merlí queda meravellat per la Silvana, perquè creu que és com ell. La Silvana és tan creativa com el Merlí a classe, divertida, propera als alumnes. I, al mateix temps, té una personalitat ambiciosa.

BiografiaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Silvana

La Silvana parla amb el Merlí

La Silvana arriba al Guimerà de nou i de seguida els Peripatètics s’alegren de la seva arribada. A la sala de professors, els demès companys li diuen que s’assembla al Merlí. La Silvana passa per davant de la classe del Merlí, i aprofita per fer una intervenció sobre el que ell està explicant. La Silvana es queixa dels problemes econòmics de l’educació pública i seguit marxa a donar la classe d’Història dels Peripatètics. Els hi té preparat un globus de la Terra que els hi passa perquè juguin. Llavors arriba el Merlí i els dos acaben fent l’amor en el magatzem. Al dia següent, el Merlí intenta quedar amb la Silvana, però ella li diu que entre els dos no hi haurà res. Llavors s’emporta als alumnes a fer classe al magatzem seguint els passos del Merlí. La Silvana i la Gina es retroben i parlen del viatge de fi de curs dels Peripatètics. Llavors la Gina li explica que ella i el Merlí estan junts fet que fa que la Silvana es senti culpable del que ha fet.

Adam Smith

302 Silvana

La Silvana parla amb el Marc

La Silvana, prepara per als Peripatètics, un concurs per equips amb preguntes del temari d’Història, per motivar-los, i funciona ja que tots gaudeixen amb la seva proposta. A la sala de professors, tots els professors la feliciten per les seves idees, tots es clar, menys el Merlí, que la renya. Durant la seva classe a 1r d’ESO, enxampa al Pau Vilaseca masturbant-se i decideix portar-lo amb els Peripatètics. Desprès de classe, el Marc li pregunta pel seu germà, i ella li diu que creu que pot tenir TDH. El Merlí es confronta amb ella per donar diagnòstics sense tenir els coneixements necessaris, però ella defensa els seus actes. La Silvana va a parlar amb el Merlí per dir-li que no hauria d’haver dit res del TDH. Llavors el Merlí li diu que sap com connectar amb els alumnes. Al dia següent, l’Eugeni li demana que se n’encarregui de la tutoria del treball de recerca de l’Iván, i accepta encantada. La Silvana explica als demès professors, que fa classes amb les portes obertes ja que si algú vol veure com fa les classes, està totalment convidat. Durant la classe del Merlí, agafa a l’Iván per explicar-li que serà la seva tutora.

Albert Camus

303 Silvana

La Silvana ajuda als alumnes

La Silvana ajuda a la Berta, la Tània i l’Iván desprès de que veiessin a un home suicidar-se. Li diu que ha trucat a la mare de la Berta perquè la vingui a buscar i els hi ofereix també trucar a les altres famílies, però els demès no volen marxar. La Silvana i l’Eugeni discuteixen els mètodes del Merlí per donar classe, els dos coincideixen en que el Merlí te talent, però que s’ha d’adequar a les normes.

Karl Marx

3x04 Silvana

La Silvana presumeix dels seus èxits

La Silvana arriba al Gumierà dient que s’ha trobat dos exalumnes seus que estàn fent la carrera d’Història i tots els professors la feliciten.

Hannah Arendt

305 Silvana

La Silvana parla amb els Peripatètics

La Silvana està molt emocionada de fer la xerrada de les universitats als Peripatètics. La Oksana parla amb ella i l’Eugeni ja que el Merlí no l’ha deixat entrar a classe amb el Nil. La Silvana li diu que pot entrar amb el Nil sempre que vulgui a les seves classes, però l’Eugeni li diu que això depén de cada professor. Arriba el moment i la Silvana comença a explicar el que han de fer per entrar en la universitat, amb l’ajuda de l’Eugeni, als Peripatètics, però el Merlí es dedica a boicotejar-la parlant de les dificultats econòmiques que suposa entrar en la universitat. L’Eugeni i la Silvana comenten els actes del Merlí, però que els seus metòdes no són els més adequats pels alumnes. La Silvana li diu que ho parli amb el Jordi, l’inspector, però ell prefereix arreglar-ho per la seva conta. Llavors els dos parlen sobre la direcció i com li agradaria a l’Eugeni nomès decicar-se a ser director. El Jordi parla amb ella sobre el Merlí i li demana que es presenti per ser la directora el curs que ve. La Silvana en un principi no vol, ja que no vol competir amb l’Eugeni, però finalment accepta.

RelacionsEdit

RomàntiquesEdit

MerlíEdit

AparicionsEdit