Fandom

Merlí Wikia

Tània Illa

67pàgines en
aquest wiki
Add New Page
Comentaris0 Share
Tània Illa
Interpretat per Elisabet Casanovas
201 Tània.png
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiants
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Marc Vilaseca (enamorada)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Boeci

La Tània, 16 anys, és una noia molt extravertida, generosa, respectuosa, idealista. El que més la satisfà i l'omple actualment és la relació amb les amistats. És molt entregada amb ells especialment el Bruno, el seu millor amic. És una noia que viu molt el moment, s'ho passa bé a l'institut, i vol ser mestra d'escola algun dia. Creu que té molt bona mà amb els nens. La Tània és molt conscient que el seu físic no és el típic cos 10, o almenys no és el cos que els nois de la seva edat busquen. Ella sap que pels tios és maca i simpàtica, però no la tia bona. La Tània és naïf, somiadora, ingènua, tendeix a idealitzar l'amor… és un encant. Dóna tan bon rotllo que enfadar-se amb ella és gairebé impossible.

A segon curs, la Tània es torna a enamorar i s'ho agafa d'una manera més madura.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Tània.png

La Tània descobreix el secret del Bruno

La Tània es sorpren quan el Bruno li explica que ha anat a viure amb el seu pare i més encara quan descobreix que es el seu nou professor de filosofia. Durant l'exercici del Merlí la Tània explica que Hisenda ha enxampat al seu pare i que ara haurà de pagar una multa. A casa del Bruno aquest li explica que esta enamorat d'algú, i desprès de recordar-li que ella li va explicar que estava enamorada del Marc intenta treure-li de qui s'ha enamorat però no li explica.

Plató

102 Tània.png

La Tània durant la classe del Merlí

La Tània demana als seus companys que participin en el poema i explica que en Marc es molt bo amb la poesia. Quan la Tània descobreix el que la Berta ha fet li diu que s'ha passat i que li hauria d'explicar però la Berta no li fa cas. Desprès la Berta li fa jurar que no ho explicarà a ningú. Mentre està parlant amb el Bruno el Pol es creua amb ells i com que els ignora el Bruno pregunta que li passa. Llavors la Tània li explica que la Berta li esta fent creure que esta embaraçada. Durant la classe la Tània participa molt en el poema de la classe donant versos i rimes. El Bruno, enfadat, li diu a la Tània que odia al Pol, però ella li diu que no l'odia i li confessa que està enamorat del Pol. Un cop a casa la Berta li diu a la Tània que no parli més amb ella ja que ha explicat el seu secret. Al cap d'una setmana la Tània segueix disculpant-se amb la Berta i final acaba perdonant-la.

Maquiavel

103 Tània.png

La Tània s'enfada amb el Bruno

Quan la Tània descobreix que el Pol i el Bruno han quedat per estudiar junts es preocupa i li diu al Bruno que vigili ja que ell no vol el mateix que vol el Bruno. Aquest li diu que no es preocupi que només són amics i li diu que vigili ella amb la Berta.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

RomantiquesEdit

MarcEdit

AmicsEdit

BrunoEdit

BertaEdit

MònicaEdit

OliverEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori