FANDOM

Tània Illa
Interpretat per Elisabet Casanovas
301 Tània
Informació
Edat: 16 anys
Residència: Barcelona
Occupació: Estudiants
Descripció
Sexe: Dona
Color del Cabell: Rossa
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Pol Rubio (nòvio)
Marc Vilaseca (embolicats)
Pares: Júlia (mare)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Sant Agustí

La Tània, 16 anys, és una noia molt extravertida, generosa, respectuosa, idealista. El que més la satisfà i l'omple actualment és la relació amb les amistats. És molt entregada amb ells especialment el Bruno, el seu millor amic. És una noia que viu molt el moment, s'ho passa bé a l'institut, i vol ser mestra d'escola algun dia. Creu que té molt bona mà amb els nens. La Tània és molt conscient que el seu físic no és el típic cos 10, o almenys no és el cos que els nois de la seva edat busquen. Ella sap que pels tios és maca i simpàtica, però no la tia bona. La Tània és naïf, somiadora, ingènua, tendeix a idealitzar l'amor i és un encant. Dóna tan bon rotllo que enfadar-se amb ella és gairebé impossible.

A segon curs, la Tània es torna a enamorar i s'ho agafa d'una manera més madura.

En la tercera i última temporada tindrà més seguretat en ella mateixa, però no voldrà fer cap pas en fals en la relació amb el Pol.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Tània

La Tània descobreix el secret del Bruno

La Tània es sorpren quan el Bruno li explica que ha anat a viure amb el seu pare i més encara quan descobreix que es el seu nou professor de filosofia. Durant l'exercici del Merlí la Tània explica que Hisenda ha enxampat al seu pare i que ara haurà de pagar una multa. A casa del Bruno aquest li explica que esta enamorat d'algú, i desprès de recordar-li que ella li va explicar que estava enamorada del Marc intenta treure-li de qui s'ha enamorat però no li explica.

Plató

102 Tània

La Tània durant la classe del Merlí

La Tània demana als seus companys que participin en el poema i explica que en Marc es molt bo amb la poesia. Quan la Tània descobreix el que la Berta ha fet li diu que s'ha passat i que li hauria d'explicar però la Berta no li fa cas. Desprès la Berta li fa jurar que no ho explicarà a ningú. Mentre està parlant amb el Bruno el Pol es creua amb ells i com que els ignora el Bruno pregunta que li passa. Llavors la Tània li explica que la Berta li esta fent creure que esta embaraçada. Durant la classe la Tània participa molt en el poema de la classe donant versos i rimes. El Bruno, enfadat, li diu a la Tània que odia al Pol, però ella li diu que no l'odia i li confessa que està enamorat del Pol. Un cop a casa la Berta li diu a la Tània que no parli més amb ella ja que ha explicat el seu secret. Al cap d'una setmana la Tània segueix disculpant-se amb la Berta i final acaba perdonant-la.

Maquiavel

103 Tània

La Tània s'enfada amb el Bruno

Quan la Tània descobreix que el Pol i el Bruno han quedat per estudiar junts es preocupa i li diu al Bruno que vigili ja que ell no vol el mateix que vol el Bruno. Aquest li diu que no es preocupi que només són amics i li diu que vigili ella amb la Berta.

Aristòtil

104 Tània

La Tània es torna a enfadar amb el Bruno

Amb la resta dels companys comenten que el Merlí ha robat l'examen de català. Ella però defensa que el Bruno seria incapaç de robar-lo. Veu com el Pol i el Bruno discuteixen i li pregunta al Bruno si el Pol sap que li agrada ell enfadat la insulta i marxa.

Sòcrates

105 Tània

La Tània va a fer les paus amb el Bruno

La Tània explica a les seves amigues que li agrada el Marc. Elles l’animen a llançar-s’hi i just apareix ell per donar-li les gràcies per ajudar-lo en l’examen. Llavors quan diu que no li agrada el seu cabell, la Mònica s’ofereix per tallar-li el cabell. El Bruno li intenta demanar perdó però ella no vol escoltar-lo. La Tània es presenta amb un nou pentinat a l’Institut i aconsegueix el que volia, impressionar al Marc. La Tània i la Mònica parlen del Marc i el Gerard, fins que veuen a la Berta i el Marc liant-se. Enfadada li diu a la Berta que no vol saber res d’ella quan aquesta s'està intentant disculpar. Llavors apareix el Bruno que també es vol disculpar, però ella segueix sense voler perdonar-lo i marxa enfadada desprès d’insultar-lo. La Mònica li diu que ha de fer les paus amb la seva millor amiga, i és el que fa, va a veure al Bruno desprès de dansa. Cap dels dos diu res, només ballen junts sabent que s’han perdonat.

Schopenhauer

106 Tània

La Tània li dona ànims a la Berta

La Berta s’acosta per explicar-li el que li ha passat al carrer, però la Tània no li fa cas i marxa sense dir-li res ja que segueix enfadada amb ella. Tot el grup d’amics marxen junts, sense la Berta, i quan proposen convidar-la també, ella diu que si la Berta ve ella marxarà per no veure-la. Però quan li expliquen el que li ha passat amb el seu pare li dóna el seu suport. Durant la classe del Santi, el Bruno li diu a la Tània per missatge que el seu pare sap que es gai, però el Santi veu a la Tània amb el mòbil i li requisa.

Foucault

107 Tània

La Tània aconsella al Bruno

Abans de classe, la Tània li pregunta a la Berta si es troba millor, desprès del que li va passar. Durant la classe d’Educació Física, la Tània li diu al Bruno que no val la pena que defensi al Pol. També li intenta fer entendre, sense gaire èxit, que tant el Merlí com el Santi només l'estan intentant ajudar. Tant ell com el Bruno passen per davant del Pol mentre aquest s'està embolicant amb la Sílvia, i veu com encara li afecta al Bruno. La Tània li diu al Bruno que hauria d’anar a veure al Pol al tanatori, però ell diu que el Pol no el voldrà allà.

Guy Debord

108 Tània

La Tània parla amb la Mònica

Al CosmoCaixa, el Bruno li diu que ja torna a ser amic del Pol. La Tània li diu a la Mònica, quan arriba a classe, que està circulant un vídeo seu despullada per l’Institut. L’acompanya quan la Mònica surt de classe, i li explica que el vídeo l’ha enviat el seu ex ja que està enfadat perquè van tallar. El Bruno, la Tània i el Marc, acorden mantenir en secret la relació del Merlí i la Gina, pel bé del Gerard. La Tània segueix al Gerard quan es despulla per solidaritzar-se amb la Mònica

Epicur

109 Tània

La Tània parla amb el Bruno

Quan els Peripatètics no saben on fer la festa d’aniversari del Pol, ella els hi diu que la Mònica té la casa perfecte per fer una festa. Ella i el Bruno veuen al Pol parlant amb una noia, fet que no li fa gràcia al Bruno. Llavors quan es troba al Joan li diu que es diverteixi sense pensar en els demés, que aquí tothom va a la seva. Juntament amb el Bruno i el Pol es posen a cantar. Es torna a trobar al Joan, però ara borratxo que li diu que li cau molt bé. Llavors quan troba a la Mònica li explica que el Merlí i la Gina estan junts. La Tània beu durant el Jo Mai Mai quan pregunten qui està enamorat d’algú de la taula, pensant en el Marc. A l’hospital, el Bruno li explica que ell i el Pol s’han embolicat.

Segona TemporadaEdit

Tercera TemporadaEdit

Walter Benjamin

301 Tània

La Tània ignora al Pol

La Tània i la Oksana parlen abans de classe, i aquesta li diu que ella i el Pol només són amics. Llavors la Oksana li explica que el Pol és vol fer camell. Durant la classe del Merlí no pot deixar de mirar al Pol. La Tània renya al Pol pel que vol fer, però ell li diu que és la única opció que li queda. La mare de la Tània li compra un jersei i li pregunta si té nòvio, però ella no vol contestar. La Tània i la Mònica parlen del Pol fins que aquest arriba. Llavors el Pol li diu que tant el seu pare i el seu germà estan sense feina i que ha començat a fer de camell ja que no vol tornar a un menjador social com va tenir que fer fa 5 anys. Els dos amics finalment fan les paus.

Adam Smith

302 Tània

La Tània posa gelós al Pol

La Tània li diu al Pol que li ha explicat a la seva mare que estan sortint junts. Llavors ella li diu que necessitaria que es fes passar per el seu nòvio davant seu, però al Pol no li fa gaire gràcia. Durant la classe, mentre parla amb el Marc, li demana que rigui amb ella, per posar gelós al Pol. I ho aconsegueix, ja que per la nit, el Pol li envia uns missatges parlant del Marc. En canvi, al dia següent, el Pol la ignora abans de classe. La Mònica ho veu i li diu de anar a jugar a billar desprès de classe. Allà, la Tània li explica a la seva amiga que el Pol està molt carinyós per telèfon, però que en persona no. Finalment aquella nit, el Pol li envia un missatge preguntant-li que quan es farà passar per el seu nòvio davant la seva mare.

Albert Camus

303 Tània

La Tània s'enfada amb el Pol

La Tània i la Berta van juntes a l’Institut. La Tània li explica que són molt amics amb el Pol, i la Berta es sorpren dient-li que el Pol no va normalment amb gent com la Tània. Llavors les dos es troben a l’Iván, que els hi proposa una ruta alternativa per arribar més aviat. El grup arriba a un carrer on la Berta descobreix que hi ha un home penjat d’una brana. Els alumnes s’espanten pensant el pitjor i finalement, veuen com l’home es tira del balcó al buit. A l’Institut, la Silvana li ofreix la possibilat de marxar a classe, però decideix entrar a classe per distreure’s del que ha vist. Però a l’hora del pati decideix marxar a casa. Abans de marxar la para el Pol, que no enten perquè està tan afectada. La Tània s’enfada amb ell per la seva incomprensió i marxa a casa. Allà, per sorpresa, apareix el Pol per fer el nùmero del nòvio amb la seva mare. La Tània li presenta el Pol a la seva mare, però el Pol acaba marxant deseguida. Quan va a veure al Pol per preguntar-li per la seva escapada, el Pol li diu que és sent incòmode pel seu estil de vida, comparat amb el del Pol. La Tània li diu que deixi de intentar fer pena i li diu les veritats que ningú s’atraveix a dir-li. Seguidament li demana que la convidi a casa seva per sopar, i així ho fa. Allà coneix al pare del Pol, que la presenta com una amiga. Més tard, es troba amb la Berta i l’Iván al lloc de l’accident on deixen una flor blanca en un memorial que li han dedicat, en senyal de dol.

Karl Marx

3x04 Tania

La Tània sospita del Pol

La Tània admira l’ordinador nou del Gerard quan aquest l’ensenya a classe. Quan el Joan proposa fer una festa, és la primera que accepta ja que en té ganes. Arriba la nit i comença la festa. Ella i el Pol critiquen l’actitud del Pol, i aquest li diu que li anirien molt bé els diners del seu nou portàtil. La festa acaba en una baralla entre els Peripatètics i un grup de joves que reclamen el seu sofà fins que arriba la policia i els Peripatètics marxen. Quan el Gerard explica que li han robat l’ordinador, la Tània ràpidament creu que ha sigut el Pol el responsable. El Pol s’enfada amb ella per pensar-ho, i li assegura que no ha sigut ell.

Hannah Arendt

305 Tània

La Tània s'enfada amb el Pol

La Tània parla amb el Pol ja que el veu malament, i ell li diu que està cansat de que tothom pensi que ha sigut ell qui ha robat l’ordinador. Llavors el Pol li explica que va ser ell qui va robar la PSP del Marc, i la Tània li diu que és un covard per no explicar-li al igual que per fugir de la baralla l’últim cop. La Tània comenta amb la Mònica que no passa res amb el Pol.

RelacionsEdit

RomantiquesEdit

PolEdit

MarcEdit

AmicsEdit

BrunoEdit

BertaEdit

MònicaEdit

OliverEdit

AparicionsEdit