FANDOM

Tercera Temporada
Merli 3 prov
Temporada
Episodis

Tercera
14
Dates
18 de Setembre de 2017
Estrena
Final

Primera TemporadaSegona Temporada
Tercera Temporada

La tercera i última temporada de Merlí s'estrenarà el 18 de Setembre de 2017. A diferència de les seves predecessores, aquesta temporada constarà de 14 episodis. Està creada i escrita per Héctor Lozano i dirigida per Eduard Cortés.

ArgumentEdit

Ha passat Nadal i els alumnes tornen a classe amb el Merlí. El segon curs de Batxillerat continua per al Merlí i els Peripatètics. Tots són conscients que el temps d'institut s'està acabant i que s'acosta la Selectivitat i la universitat. A classe s'arrosseguen algunes trames amb què es va acabar la segona temporada: el Pol i la Tània hauran de definir bé la seva relació; el Joan i el Gerard s'han fet encara més amics i, amb ells, l'espectador es divertirà molt; el Marc haurà de decidir si el seu pare pot tornar a casa i recuperar la vida familiar, o no; s'aprofundirà en la maternitat de l'Oksana…

A la sala de professors hi ha canvis. L'Eugeni és el director de l'institut i hi arriben cares noves. El Gabi és el nou jove professor de literatura, però qui més sacsejarà el Merlí és la Silvana, la nova professora d'història, que tindrà molt bona acollida al claustre. El Merlí, d'entrada, estarà entusiasmat amb l'arribada d'aquesta professora creativa, però, a poc a poc, anirà veient que els alumnes l'estimen molt i començarà a estar-ne gelós.

Els espectadors trobaran un Merlí descol·locat per l'arribada d'una nova professora, la Silvana, que es guanyarà la simpatia dels alumnes i qüestionarà el seu lideratge. Sense el seu fill Bruno, que continua a Roma, i amb la Carmina de gira teatral, el Merlí tornarà a viure sol, cosa que no portarà gaire bé.

ElencEdit

Personatges PrincipalsEdit

Personatges SecundarisEdit

Personatges MenorsEdit

I la Col·laboració Especial deEdit

Personatges EpisòdicsEdit

EpisodisEdit

# Imatge Títol Espectadors Emissió
01 301 B Walter Benjamin510.00018 de Setembre de 2017
Es reprenen les classes després de Nadal. El Merlí està encantat amb l'arribada de la Silvana, una nova professora d'història. El Pol pren decisions arriscades per ajudar econòmicament la família. El Marc no vol que el seu pare torni a casa.
02 302 B Adam Smith449.00025 de Setembre de 2017
El Merlí té gelosia de la Silvana en veure l'èxit que té entre els peripatètics. El Marc està preocupat pel seu germà. La Tània no entén l'actitud del Pol cap a ella. El Joan té una discussió forta amb els seus pares.
03 303 B Albert Camus528.0002 de Octubre de 2017
L'Ivan, la Berta i la Tània són testimonis d'un incident al carrer. El Merlí qüestiona l'existència de Déu a classe i l'Oliver s'ofèn. La Tània s'enfada amb el Pol i ell decideix conèixer la seva mare.
04 304 B Karl Marx456.0009 de Octubre de 2017
Els peripatètics organitzen una festa al parc que acaba amb baralla. El Merlí intenta recuperar la Gina, però s'equivoca amb les formes. El Marc i la seva mare reben una visita inesperada a casa.
05 305 B Hannah Arendt496.00024 de Octubre de 2017
El Merlí té el dia girat, no deixa entrar l'Oksana amb el seu fill a classe i la noia s'enfada molt. El Marc se sent culpable pel robatori del portàtil i el Pol també està incòmode perquè li va robar la Play.
06 306 B Kierkegaard530.00030 de Octubre de 2017
El Merlí fa fora de classe el Joan i el Gerard perquè van fumats. A la nit, els dos nois surten junts i la nit acaba malament. La Gina retreu al Merlí l'actitud que ha tingut sempre amb els seus alumnes.
07 307 B Thoreau507.0006 de Novembre de 2017
El Merlí se sent cada cop més lluny dels alumnes quan li boicotegen un examen. El Gerard no vol tornar a l'institut i el Merlí vol ajudar-lo encara que la Gina no ho permeti. La Tània vol parlar seriosament amb el Pol sobre la seva relació.
08 308 B Plotí530.00013 de Novembre de 2017
El Merlí rep la visita del pare del Joan, que li demana ajuda per aconseguir que el noi canviï d'actitud. El Merlí té una bona idea que sorprèn tothom. Al Pol li surt feina en un supermercat.
09 309 B Zygmunt Bauman491.00020 de Novembre de 2017
L'institut Guimerà opta a una beca d'Ensenyament. L'Eugeni vol que el Merlí no conegui el tribunal de valoració, però ell es rebel·la. L'Oksana necessita que algú es cuidi del seu fill mentre és a classe.
10 310 B Heidegger468.00027 de Novembre de 2017
El Joan s'adona que el seu pare està a punt de morir. El Merlí l'anima a fer-li companyia, però el Joan no sap com acostar-s'hi. El Gerard ha de prendre una decisió sobre el seu futur.
11 311 B Hegel598.0004 de Desembre de 2017
Comença la campanya de donació de sang a l'institut. Una guerra dialèctica s'estableix entre el Merlí i el Pol pel treball de recerca de Hegel. L'Ivan està convençut que té mala sort a la vida, però s'adonarà que les coses poden canviar.
12 312 B Sant Agustí437.00011 de Desembre de 2017
El Pol i la Tània decideixen finalment no fer pública la seva relació. Torna una antiga professora a l'institut i els alumnes han de decidir amb quins professors aniran de colònies.

ReferenciesEdit