FANDOM

Toni
Interpretat per Pau Durà
201 Toni
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Antic Director del Institut Àngel Guimerà
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Blanc
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Gina Castells (embolicats)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Montaigne

El Toni era el director de l'Institut Àngel Guimerà. Viudo, conciliador, responsable, li agrada la seva feina i cada dia fa el possible perquè tot rutlli entre professors i alumnes. No ho tindrà fàcil, ja que haurà de torejar el Merlí, que té un caràcter independent dins el grup, i haurà de suportar les queixes constants d'altres professors. El Toni és també professor de matemàtiques, i cau bé als alumnes. Sap apreciar el talent de cada professor, i respectar les seves diferències.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Toni

El Toni li crida l'atenció al Merlí

El Toni rep al Merlí en el seu primer dia en l'Institut i li presenta a tot l'equip docent

El Pol para al Toni al passadís per dir-li que l'Eugeni es dedica a criticar-lo a la sala de professors.

Quan el Merlí el ve a veure per demanar-li que es quedi ell el seguiment de l'Iván, el Toni li diu que no pot anar explicant als alumnes les converses privades dels professors.

Plató

102 Toni

El Toni s'encara al Merlí

El Toni, juntament amb el Eugeni, li diu al Merlí que s'aparti de l'Iván ja que l'Eugeni serà el que li farà les classes. Desprès li demana que no cridi més l'atenció i que no es salti més normes.

Al dia següent la Míriam li diu que l'Iván només vol fer classe amb el Merlí fet que el fa sospitar que el Merlí està darrere d'això. Però quan li diu al Merlí aquest fa veure que no en sap res i accedeix a deixar-lo fer les classes de l'Iván. Desprès veu com el Merlí es disculpa amb l'Eugeni només per desprès demanar-li una sala per rebre els alumnes que tinguin dubtes. No li fa gaire gràcia però acaba accedint.

El Toni torna a enfrontar-se al Merlí per fer trampes al certamen literari però el Merlí li defensa que ho ha fet per ajudar als alumnes amb la filosofia i per animar-los a presentar-se a un concurs al que fins ara no s'hi presentava ningú.

Maquiavel

103 Toni

El Toni rep queixes sobre el Merlí

El Toni presenta als Peripatètics la nova alumna, la Mònica de Villamore. Els professors es queixen al Toni ja que ha concedit al Merlí una sala per rebre als alumnes desprès de classe. El Toni els hi proposa als professor que s'organitzin per rebre als alumnes també però no cap d'ells sembla tenir-ne ganes. Només es proposen l'Eugeni i la Mireia.

Aristòtil

104 Toni

El Toni li diu al Merlí que el Joan ha confessat

L’Eugeni el va a veure ja que el Bruno i el Pol han tret un 10 cada un i sospita que el Merlí li ha robat les preguntes i les-hi ha donat al seu fill. Desprès fa venir al Pol i al Bruno per preguntar-li per la seva bona nota, però ells neguen que hagin copiat. Llavors es confronta amb el Merlí però aquest s’indigna davant de les acusacions i marxa. Quan l’Eugeni torna a parlar amb el Toni, el Santi els interromp per dir-los que hi ha un alumne que vol parlar amb l’Eugeni sobre l'examen. Llavors li diu al Merlí que un alumne ha confessat ser ell l’autor del robatori.

Sòcrates

105 Toni

El Toni parla amb el Merlí

El Toni li diu a la Mireia que s’ha passat amb el número de fotocòpies i al Merlí que avui es el dia en que tornen els expulsats. El Toni i el Merlí parlen sobre els pares dels alumnes, i dels problemes que donen, ja que els pares es pensen que poden dir als professors com fer les classes o quines notes mereixen els seus fills.

Schopenhauer

106 Toni

El Toni sanciona a la Berta

Quan descobreix el que ha passat amb la Berta li fot la bronca al Merlí. El Toni anuncia que la Berta serà sancionada, i ràpidament la reunió de professors es converteix en una lluita entre el Merlí i l’Eugeni.

Foucault

107 Toni

El Toni parla amb la Gina i el Merlí

Tant la Gina com el Merlí es reuneixen amb ell per parlar sobre la propera sortida al CosmoCaixa que estan organitzant els dos.

Guy Debord

108 Toni

El Toni parla amb els Peripatètics

El Toni li explica al Merlí que està circulant un vídeo de la Mònica despullada. El Toni parla amb els Peripatètics per renyar-los per reenviar el vídeo, i diu que parlarà amb les famílies dels alumnes perquè l'esborrin. El Toni arriba a la sala de professors i explica com està la situació amb la Mònica. També li demana al Merlí que parli amb ella.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

ProfessorsEdit

MerlíEdit

RomàntiquesEdit

GinaEdit

AparicionsEdit