FANDOM

Toni
Interpretat per Pau Durà
201 Toni
Informació
Residència: Barcelona
Occupació: Antic Director del Institut Àngel Guimerà
Descripció
Sexe: Home
Color del Cabell: Blanc
Color dels Ulls: Blau
Relacions
Romàntiques: Gina Castells (embolicats)
Primera Aparició: Els Peripatètics
Última Aparició: Montaigne

El Toni era el director de l'Institut Àngel Guimerà. Viudo, conciliador, responsable, li agrada la seva feina i cada dia fa el possible perquè tot rutlli entre professors i alumnes. No ho tindrà fàcil, ja que haurà de torejar el Merlí, que té un caràcter independent dins el grup, i haurà de suportar les queixes constants d'altres professors. El Toni és també professor de matemàtiques, i cau bé als alumnes. Sap apreciar el talent de cada professor, i respectar les seves diferències.

BiografiaEdit

Primera TemporadaEdit

Els Peripatètics

101 Toni

El Toni li crida l'atenció al Merlí

El Toni rep al Merlí en el seu primer dia en l'Institut i li presenta a tot l'equip docent

El Pol para al Toni al passadís per dir-li que l'Eugeni es dedica a criticar-lo a la sala de professors.

Quan el Merlí el ve a veure per demanar-li que es quedi ell el seguiment de l'Iván, el Toni li diu que no pot anar explicant als alumnes les converses privades dels professors.

Plató

102 Toni

El Toni s'encara al Merlí

El Toni, juntament amb el Eugeni, li diu al Merlí que s'aparti de l'Iván ja que l'Eugeni serà el que li farà les classes. Desprès li demana que no cridi més l'atenció i que no es salti més normes.

Al dia següent la Míriam li diu que l'Iván només vol fer classe amb el Merlí fet que el fa sospitar que el Merlí està darrere d'això. Però quan li diu al Merlí aquest fa veure que no en sap res i accedeix a deixar-lo fer les classes de l'Iván. Desprès veu com el Merlí es disculpa amb l'Eugeni només per desprès demanar-li una sala per rebre els alumnes que tinguin dubtes. No li fa gaire gràcia però acaba accedint.

El Toni torna a enfrontar-se al Merlí per fer trampes al certamen literari però el Merlí li defensa que ho ha fet per ajudar als alumnes amb la filosofia i per animar-los a presentar-se a un concurs al que fins ara no s'hi presentava ningú.

Maquiavel

103 Toni

El Toni rep queixes sobre el Merlí

El Toni presenta als Peripatètics la nova alumna, la Mònica de Villamore. Els professors es queixen al Toni ja que ha concedit al Merlí una sala per rebre als alumnes desprès de classe. El Toni els hi proposa als professor que s'organitzin per rebre als alumnes també però no cap d'ells sembla tenir-ne ganes. Només es proposen l'Eugeni i la Mireia.

Aristòtil

104 Toni

El Toni li diu al Merlí que el Joan ha confessat

L’Eugeni el va a veure ja que el Bruno i el Pol han tret un 10 cada un i sospita que el Merlí li ha robat les preguntes i les-hi ha donat al seu fill. Desprès fa venir al Pol i al Bruno per preguntar-li per la seva bona nota, però ells neguen que hagin copiat. Llavors es confronta amb el Merlí però aquest s’indigna davant de les acussaccions i marxa. Quan l’Eugeni torna a parlar amb el Toni, el Santi els interromp per dir-lis que hi ha un alumne que vol parlar amb l’Eugeni sobre l’exàmen. Llavors li diu al Merlí que un alumne ha confessat ser ell l’autor del robatori.

Segona TemporadaEdit

RelacionsEdit

ProfessorsEdit

MerlíEdit

RomàntiquesEdit

GinaEdit

AparicionsEdit

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori